Paroxyst skrev:
Lyssna på musik när man kör hoj? Ja herremintid, vad är nästa steg cd växlare under sadeln?
Hörs era hojar så jobbigt att ni måste lyssna på annat?
Köra mc och lyssna på musik samtidigt oj oj... :kocko
Detta dyker alltid upp i trådar som handlar om att lyssna på musik i bakgrunden när man kör.
Jag vet inte om man är mest :kocko om man lyssnar på musik eller när man kommer fram efter 20-25mil touring utan musik?
Vad är det med dessa individer som inte klarar att ha musik i bakgrunden när man kör? Det handlar ju inte om att höja musiken över allt brus.
För min del funkar det kalas att ha ljudet så lågt så att man har en trevlig melodi att lyssna på ist för ett jävla bröl och brus endast.
Köra fort med musik? Tja hur många här inne kör med bilstereon avstängd när ni kör?
Jag har kört vissa turer med musik i bakgrunden sedan -92 och inte har jag kört av vägen ännu för det, inte krockat heller för den delen.
Kan inte din hoj överrösta en sketen mp3 eller MD spelare så har du antingen hörselskador pga för hög musik eller för klen pipa på biken.
Nej på med lite go powermetal, helloween eller varför inte Gamma ray - no world order.
//Tobbe