Jag önskar själv en Bandit 1200s när jag får råd. Jag har provkört hojen en del, bland annat under en heldagsprovtur, och tycker att det är en guldhoj. Den är naturligtvis inte lika smidig som en R1 eller liknande men den har ju inte heller tillverkats för samma typ av körning.
Det jag faller för hos GSFen är att det är en så allsidig hoj. Den går att köra fort med, jag var uppe i 240km/h med den jag hade på prov och det fanns mer att ge. Den går definitivt att svänga med. Motorn är mycket stark (vrid från botten) och dessutom en av de hållbaraste som finns på marknaden. Jag vill oxå ha en hoj som jag och tjejen kan sticka iväg på lite semester med och då fungerar Banditen bra har jag förstått från initierade källor. Den är bra för passageraren att sitta på, har bra vrid och drar inte så mycket soppa. Sen har den ju en lagom stor kåpa som tar bort den mesta vinden från kroppen.
Att man sen lätt kan få upp den på fram och bakhjul antar jag att inte är något minus.

Jag gillar helt enkelt hojen kan man säga.
På minus sidan antar jag att man kan ta upp att den inte platsar riktigt som bushoj längre, den är nog lite för tung och odistinkt i hanteringen. Den har inte en Fireblades råa sportutstrålning, men det är ju å andra sidan ingen sporthoj.
En av mina kompisar som äger en hojbutik säger att det är en av de bästa hojar han har ägt. Jag ska ha en när jag får pengar!!!
Här har du lite recentioner från folk som har hojen:
http://www.bike.se/utrustning/index.php?view=14