jonken
Ny medlem
Tänkte att jag skulle starta en tråd om suzuki gsx 1998-2003 för alla möjliga frågor och svar.
MvH// Johnny
MvH// Johnny
Last edited:
Tjenare! ja har bara kapat en del av bakstänkan vid nummer plåten.... det såg så jäkla bökigt ut att kapa sönder hela innerskärmen.
Vore jätte kul att höra hur det låter, kan du spela in lite ljud och lägga upp.Ja vet att GPR passar för det här systemet jag monterade på hojen igår är till gsx 600-750F och passade klockrent till min hoj.
Jag har inte kört den än bara startat upp den efter vinter förvaring, förnärvarande står det på pallbockar med hjulen borttagna.
Så för tillfället vet jag ej hur det beter sig med den nya systemet,och vet inte heller om det går magert eller inte, det visar väl sig nästa vecka, men det ska inte vara några problem med bränsle blandningen brukar typ alldrig gå för magert med bara ett slip-on på när man har orginal luftfilter på hojen.
Men bilder kommer så fort jag får tummen ur a***et och komma ihåg att ta med kameran nån gång.
Tjenna!
Min gammelgixxer (99,a) Kastar upp olja i luftburken , jag tycker det är
onormalt mycket om jag jämför men mina tidigare K3 och K4 1000, på dom
kom det ytterst lite.
Är det nogon annan som märkt detta Kan tillägga att jag kör inte särskillt
mycket på slangen.
det blev bra med kapningen, det ljudet so jag lyssnade på som du hade som länk lät inte som det var en gsx750 där inte, det var för mörkt ljud för att vara en radfyra motor det, lät snarare som det kunde vara en suzuki tl 1000 v-twin eller en hondatr 1000 F/sp1-2 det där.
Men mitt system låter som alla andra sport hojar med slip-on på, vasst och härlig sång. Mvh// Johnny
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|