GSX-R 750 -00 Verktyg vid drivpaketsbyte

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Ska iväg till en polare och hjälpa till med ett byta av drivpaket på en GSX-R 750 -00.
Men jag orkar inte asa med mig alla verktygen. Så om nån vänlig själ vill skriva vilka verktyg som behövs är jag tacksam. Framför allt nycklarnas storlek.

Tack

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
Arawak skrev:
Ska iväg till en polare och hjälpa till med ett byta av drivpaket på en GSX-R 750 -00.
Men jag orkar inte asa med mig alla verktygen. Så om nån vänlig själ vill skriva vilka verktyg som behövs är jag tacksam. Framför allt nycklarnas storlek.

Tack

8, 10, 12, 13, 14, 15 och 36 (? minns inte, kan vara 32 eller 34 också) så är du ganska täckt.

Är det inte enklare om hojen kommer till verktygen än tvärtom? Murphys lag, man glömmer alltid något verktyg.

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Arawak skrev:

Tack

Jag hakar på lite. Vilken hylsa behövs för den stora muttern som håller framdrevet på en 98'as R750? Ska köpa krafthylsa...

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
majtii skrev:
8, 10, 12, 13, 14, 15 och 36 (? minns inte, kan vara 32 eller 34 också) så är du ganska täckt.

Är det inte enklare om hojen kommer till verktygen än tvärtom? Murphys lag, man glömmer alltid något verktyg.

Tack!
Släpar väl med mig mina verktygslådor ändå då. Lite joobigt att behöva åka flera mil extra för man glömt nåt.
Kan tyvärr inte ta hojen till mitt garage.
Hoppas inte det är 34 hylsa bara för det har jag inte.

hbgpeter

Medlem
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Tuono 1100 RR
stora muttern är 32 och glöm inte locktight på insexskruven ( min lossnade nämligen kunde gått illa )

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning