GSXR k6 koda ny nyckel?

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hej, har tappat bort nyckeln till min GSXR k6. Hittar inget på nätet googlat i timmar...
Har 1 nyckel kvar,Vill göra en kopia tänkte beställa från England med chip från Suzuki kostar 480kr med frakt. Men måste ju slipa & koda nyckeln efter ECU... Har hittat till alla andra hojjar hur man kodar nyckeln... Men hittar verkligen inget till denna, någon som vet hur man kodar nyckeln?:va

Mvh

Lämna in på firma, så kodar dem en ny nyckel åt dig och slipar samtidigt. Så gjorde dem iallafall en ny nyckel till mig med hjälp av reservnyckeln. Butiken ligger i Stockholm btw

har ingen pålitlig Suzuki återförsäljare i närheten. Så vill gärna göra det själv, vet att det inte är svårt. Någon måste ju kunna hemligheten

Suzuki kan inte koda dina nycklar utan "master key". Du får vända dig till en nyckelmånglare av samma typ som när man kopierar sin bilnyckel med transponder.

Suzuki kan inte koda dina nycklar utan "master key". Du får vända dig till en nyckelmånglare av samma typ som när man kopierar sin bilnyckel med transponder.

Dessa verkar inte ha en master key, båda nycklarna ser likadana ut.. Man kan få in dessa i dealermode lätt bara koppla ihop två kablar, dock undrar jag hur fan jag ska programmera den nya nyckeln.. Måste finnas något sätt? Vet du någon i Skåne som kan det?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick