Cat
Spinner som en katt...klöser som en puma
- Gick med
- 13 Oct 2004
- Hoj
- Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Dessutom har jag druckit sprit, jag är en outlaw... nu ska jag stå på tanken nakenMr K skrev:Utan skydd och nära lekande barn. När fy fan va ansvarslöst :kocko nu får det vara nog!
IRONI
oooo guuuuud hjälp.................GSXR1100R skrev:Dessutom har jag druckit sprit, jag är en outlaw... nu ska jag stå på tanken naken
nä fy fan. så jävla olydig du är. jag tycker du ska föregå med gott exempel när det är barn i närheten ...... jag ska kjäftsmälla dig nästa gång vi sesGSXR1100R skrev:Dessutom har jag druckit sprit, jag är en outlaw... nu ska jag stå på tanken naken
Skit påre din snoris, jag tjör såm satan, min elmåppr gjör 137 ärligha yppmett mä GPS å gökurMr K skrev:nä fy fan. så jävla olydig du är. jag tycker du ska föregå med gott exempel när det är barn i närheten ...... jag ska kjäftsmälla dig nästa gång vi ses
GSXR1100R skrev:Skit påre din snoris, jag tjör såm satan, min elmåppr gjör 137 ärligha yppmett mä GPS å gökur
GSXR1100R skrev:Dessutom har jag druckit sprit, jag är en outlaw... nu ska jag stå på tanken naken
Cat skrev:HAHAAA!
Här kommer kvällens bildbevis..........fast på en elbike iofs...
Rogerr skrev:Är det inte det där som kallas Stilla-StåendeWheelie
Kay skrev:-Word!
Finns det inga rörliga bilder Micke?
GSXR1100R skrev:Nu ska jag knäskrapa på gräset
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |