Hahaha, opps. Det gick ju visst att klicka på den där länken. Tänkte inte på det förstberggren_martin skrev:
XENOMORF skrev:Att jag skulle gå med i hans ankklubb!
McB skrev:Du är bara avundsjuk för att inte du har någon fanclub.
XENOMORF skrev:
Madhonda skrev:Men va fan... du har ju i alla fall en r i k t i g fanclub...
Bra där.... jag kanske ska sälla mig till den ynka skaran... !! En hundring för en dekal med nästa rejskung kan det ju va värt...
Nää.. men fy fan vad smörigt skrivet...
Ja... men jag inbillar mig att du ska försöka vinna SO på Åsen.
Tjing!!
XENOMORF skrev:
McB skrev:Det där räknas inte då du lätt kan hitta på namnen och skriva upp dem. I en äkta fanclub får medlemmarna själva skriva upp sina namn.
Den är så cool! -->
XENOMORF skrev:Nehej du!
Då kan de ju skriva upp sig och sen skita i att betala... vad är det då för någon mening att ha en fanclub om man inte kan bli rik på det...
Skall du vara med eller?
McB skrev:Betala? Efter vad jag har hört så är det du som betalar folk för att vara med i din fanclub.
Min lojalitet är till salu. Vad bjuder du?
XENOMORF skrev:Nu tycker jag att vi är taskiga som sabbar Gammelgixerns fina Fanclubstråd!
XENOMORF skrev:Ja det är fan sant att jag betalar mina supporters! Har både delat ut entrebiljetter för ca 2000:- samt skänkt bort T-shirts för samma belopp i år.... Jag är för snäll, har inte mage att be om pröjs...utom av dig!
Så hosta upp nurååååååå.......
XENOMORF skrev:
Madde jag har ju redan varnat dig, med Windows gen-erating software så får man denna bild när man blandar en Mad med en Xeno...Madhonda skrev:Men va fan... du har ju i alla fall en r i k t i g fanclub...
Bra där.... jag kanske ska sälla mig till den ynka skaran... !! En hundring för en dekal med nästa rejskung kan det ju va värt...
Nää.. men fy fan vad smörigt skrivet...
Ja... men jag inbillar mig att du ska försöka vinna SO på Åsen.
Tjing!!
Chrille skrev:Klassar du upp dig så ska du få en långhårig Uddevallabo som medlem.....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |