Frun sa helt plötsligt att om jag sålde mina lik kunde jag få köpa en lite finare. Mer plats i garaget till henne och jag blir ännu mer gubbe på en mer fungerade båge.
Efter några år på grus eller drömmen om grus så funderar jag på om jag inte ska kombinera motorväg till jobbet med en och en annan bandag.
Jag har råkat bli en ktm-kille men vete fan om 890 adv s lockar mig på något sätt. Och sen vill jag nog ha 17/17 om jag ska testa bana. 890 duke? Nej tack.
Men F 900 XR? Eller tracer 900? Sitta rak i ryggen som en vuxen men ändå möjligt att ha bra däck? Drömmer fortfarande om att bränna upp till lofoten själv. Men 1290 adv tycker jag faktiskt är för stor för att det ska vara kul till vardags.
Vad säger ni som hänger med i världen? Vad ska jag provköra?
Notera gärna att man egentligen är dum i hela huvudet om man säljer en 990 adv s utan äckel abs.
Efter några år på grus eller drömmen om grus så funderar jag på om jag inte ska kombinera motorväg till jobbet med en och en annan bandag.
Jag har råkat bli en ktm-kille men vete fan om 890 adv s lockar mig på något sätt. Och sen vill jag nog ha 17/17 om jag ska testa bana. 890 duke? Nej tack.
Men F 900 XR? Eller tracer 900? Sitta rak i ryggen som en vuxen men ändå möjligt att ha bra däck? Drömmer fortfarande om att bränna upp till lofoten själv. Men 1290 adv tycker jag faktiskt är för stor för att det ska vara kul till vardags.
Vad säger ni som hänger med i världen? Vad ska jag provköra?
Notera gärna att man egentligen är dum i hela huvudet om man säljer en 990 adv s utan äckel abs.