Gubbe med dubbla gashandtag klagar på mina "bombouuiilisar"

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
En Volvo-åkande merca-gubbe hade invändningar på min bakhjulsträning.

Han satt på sin balkong på första parkett och beskådade mig dra bombouiilie efter bombouiilie, men ändå har han mage att klaga?
Vet hut, gubbe! :mad:

Här är hela sanningen: http://sporthoj.years2.com/2006_08_05_mercagubbe_klagar.wmv
(Hackar filmen eller stannar så skyll inte på mig, Johns server är lite förkyld... :()
 

quip

[ kwip ]
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Yamaha FZR600R, -94; GSXR750, -86, fighterprojekt; ZXR750, -93, ombyggd
Tjet skrev:
2353379 En Volvo-åkande merca-gubbe hade invändningar på min bakhjulsträning.

Han satt på sin balkong på första parkett och beskådade mig dra bombouiilie efter bombouiilie, men ändå har han mage att klaga?
Vet hut, gubbe! :mad:

Här är hela sanningen: http://sporthoj.years2.com/2006_08_05_mercagubbe_klagar.wmv
(Hackar filmen eller stannar så skyll inte på mig, Johns server är lite förkyld... :()

haha, underbar textning, synd att de inte var någe ljud med.
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Hjälmkameraskiten från Kina har ingen mikrofon. Men det var ungefär så samtalet lät. :gnissla
 

Dominator-Rocks

Guest
Äsch gubben var ju i alla fall inte otrevlig dum eller dryg ! eller ?

Han menade bara på att du var en DB-marodör! :yoparty

Sen sa han säkert nått i stil med att han också har åkt en massa hoj och att han tycker det är kul, men att han minsann inte åker omkring på samma ställe fram o tebax och stör folk !

Tanken slog mig också att det var en ricktig Mördargubbe som skulle klappasäften på dig, ÅÅåå så fick han syn på kameran och lugnade sig! :D

Kul film :tummenupp

Edit: jag veteente vad det är som är så kul, men jag har sett snutten 6-7gr nu och jag as :D varje gång !!
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ny bli jak skitsyr, komma krappen och gasa satan medans jag fikar bulla och sånt, jak ska snitta dig kanse....
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Mattias skrev:
2353420 Du kunde ha dödat honom?

Funderade på det först. "Vad fan gör man på en båtplatsparkering, helt ensam, med 200 kg kött?", tänkte jag sen och avbröt.

Dominator-Rocks skrev:
2353450 Äsch gubben var ju i alla fall inte otrevlig dum eller dryg ! eller ?

Han menade bara på att du var en DB-marodör! :yoparty

Sen sa han säkert nått i stil med att han också har åkt en massa hoj och att han tycker det är kul, men att han minsann inte åker omkring på samma ställe fram o tebax och stör folk !

Tanken slog mig också att det var en ricktig Mördargubbe som skulle klappasäften på dig, ÅÅåå så fick han syn på kameran och lugnade sig! :D

Kul film :tummenupp

Edit: jag veteente vad det är som är så kul, men jag har sett snutten 6-7gr nu och jag as :D varje gång !!

Kul att det glädjer nån. :banana
Närå, han var inte otrevlig. Eller jo det var han, till en början. Men sen när han kom underfund med att jag lydde hans order om att ge mig iväg så han kunde dricka sitt kaffe i fred sken han upp som en sol.
Synd att det inte finns nån mikrofon på kameran, han hade en väldigt roande engelsk-göteborsk dialekt. "Sitta heare ock dreicka kaeffea, deana underbar kwell"...
 
Last edited:

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
jävligt snygg Merca... :rolleyes:
Jag tycker att såg ut som en riktig mys farbror! Om du frågar snällt kanske han bjder på kaffe!? :arsele
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Fan det går inte o tanka i vanlig ordning:4skrika :mad:

EDIT: Nu så!

Garvar också som fan, tror det är textningen till gubbens gas rörelser som gör det hela så roligt:tummenupp
 
Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Örebro
Hoj
???
:va haha klockrent=) men han såg inte så värst arg ut, eller så var han en sån där som blir lycklig av att klaga. Typ som den som flytta intill motorstdion i Örebro o tycker de väsnas. Men vad tror man med en Speedway bana, Crosscart, Flygplats och supermotard bana brevid sig
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tjet skrev:
2353379 En Volvo-åkande merca-gubbe hade invändningar på min bakhjulsträning.

Han satt på sin balkong på första parkett och beskådade mig dra bombouiilie efter bombouiilie, men ändå har han mage att klaga?
Vet hut, gubbe! :mad:

Här är hela sanningen: http://sporthoj.years2.com/2006_08_05_mercagubbe_klagar.wmv
(Hackar filmen eller stannar så skyll inte på mig, Johns server är lite förkyld... :()

Han såg ut att ha "glimten" i ögat efter ett tag iaf, tror säkert han innerst inne var imponerad. Han kanske var glad med för du stannade så han fick prata "förstånd" med dig, du skulle ju kunna åkt 8:eek:r kring gubben...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top