gubbhel*ete

hbg_speedster

Galen sporthoj.com medlem
Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
aaaah..... var ute o körde idag med polarna hade skitkul. körde ikapp med en nsr, vann :D så drog vi (dt50mx derbi predator nsr:en och jag) vidare till e grusplan spann lite och så, sen när vi stod en liten bit därifrån kommer en gubbe ut på balkongen och fotar oss, detta hände tp 8:a ikväll och det stör maj något fruktansvärt, vad skulle han ha den bilden till ? han fotade bakifrån, men jag vet inte om han inte kunde se min miniskylt, *hoppas*

men alltså om han anmäler det tillsnuten och börjar käfta där, visst kan det inte bli något ? vill bara ha det bekräftat....

mvh//oskar

hbg_speedster

Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
lite bilder :D

EDIT: polaren helt överlycklig för att få köra min dt, sitter själv i sporthoj.com tröjan och vilar mig på en besegrad nsr :tuttar

kolla på dt50mx:en också den e den klart lågaste jag vet :tummenupp

Bifogat

• Bild 1.jpg
    Bild 1.jpg
    63 KB · Visningar: 142
  • Bild 2.jpg
    Bild 2.jpg
    101.7 KB · Visningar: 165
  • Bild 3.jpg
    Bild 3.jpg
    95.5 KB · Visningar: 159

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
hbg_speedster skrev:
och det stör maj något fruktansvärt
Stör maj? Stör det april och juni också?

Han var väl trött på erat jävla oväsen och nu när han har era regskyltar så kommer han nog över någon natt och skär halsen av er.

hbg_speedster

Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
Stör maj? Stör det april och juni också?

Han var väl trött på erat jävla oväsen och nu när han har era regskyltar så kommer han nog över någon natt och skär halsen av er.

hehe troligt!

nää tycker jag inte.. dom ser la inte att just du börnade?? Det är la inte olagligt att börna lite på grus??

ne det tycker inte jag heller , men han gjorde nog det, du vet gubbar och deras prostatacancer

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag håller med sgtpepper. Döden är en mycket trolig utgång i detta fall.

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
hbg_speedster skrev:
lite bilder :D

EDIT: polaren helt överlycklig för att få köra min dt, sitter själv i sporthoj.com tröjan och vilar mig på en besegrad nsr :tuttar

kolla på dt50mx:en också den e den klart lågaste jag vet :tummenupp
jag tror att du inte behöver vara orolig.. på bilden som ni har tagit så är det ju omöjligt att se var det står på skylten så med största sanorlighet samma sak med hans bild, och en fråga, varför kör han me nsr`en utan plåt?

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
nicke skrev:
jag tror att du inte behöver vara orolig.. på bilden som ni har tagit så är det ju omöjligt att se var det står på skylten så med största sanorlighet samma sak med hans bild, och en fråga, varför kör han me nsr`en utan plåt?

Bra fråga.. Han kanske tappat den och vet inte om det
:va

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
nicke skrev:
på bilden som ni har tagit så är det ju omöjligt att se var det står på skylten så med största sanorlighet samma sak med hans bild
Har du hört talas om teleobjektiv? Han vet vart ni bor nu, det är lika bra att flytta.

hbg_speedster

Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
nicke skrev:

han skulle egentligen inte ha 125:A så han brydde sig inte om körkort, men så köpte han en nsr ändån, så sa han till sina föräldrar att det var en moppe... :rolleyes:
och sen har han kört så, ville inte ha skylten på om han skulle dra från suten eller nått., lite sådana fasoner som sitter i sen moppeåldern :tomten

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
hbg_speedster skrev:
han skulle egentligen inte ha 125:A så han brydde sig inte om körkort, men så köpte han en nsr ändån, så sa han till sina föräldrar att det var en moppe... :rolleyes:
och sen har han kört så, ville inte ha skylten på om han skulle dra från suten eller nått., lite sådana fasoner som sitter i sen moppeåldern :tomten

suck..... han kör oförsäkrat också eller? :fatta!

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
hbg_speedster skrev:
okey? vänta bara tills han har lyckas att köra in i nån lyckstolpe i 150 blås och smält med ett antal bilar och överlever (absolut inget ont menat mot din kompis, detta var bara ett exempel), hur kul har han då utan försäkring och kort?? :kocko

hbg_speedster

Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
nicke skrev:
okey? vänta bara tills han har lyckas att köra in i nån lyckstolpe i 150 blås och smält med ett antal bilar och överlever (absolut inget ont menat mot din kompis, detta var bara ett exempel), hur kul har han då utan försäkring och kort?? :kocko

visst visst, jag håller med, jag tycker det är onödigt. men nsr:en ska jag byta cylinderfot , topppackning och insugspackning på, så får vi c om den håller tätt sen, isf säljs den...

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa