Gul motard skärm till Husa?

speedbas

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2007
Hoj
Husqvarna 570te 01`
Halloj,
jag hade tänkt att sätta på en gul motard skärm från Husa på min Hva är det nån här som vet vart man kan köpa en sån?
(hittar ingen gul Hva motard skärm)
/ Janne

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
När vi ändå snackar gul husaskärm

Är de nån som vet om den passar hyffsat mot Gasgas nyans av gul?

Edit:

On-topic så kan du nog beställa hos en KTM-åf

Pröva leta rätt på art.nr. via en reservdelskatalog (finns uppladdade på husas hemsida)
Sen söker du på numret du får hos t.ex. Karlströms motor och kan beställa därifrån :)

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Är ganska säker på att det finns gul framskärm till hva. Då får kolla efter en till 450/510 -04-05 eller nått sånt (eller lyfta luren o ringa en ÅF)
Annars skulle jag persoligen hellre välja en snygg universal-skärm framför en husa skärm som jag inte alls tycker passar ihop med designen på en Hva.

speedbas

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2007
Hoj
Husqvarna 570te 01`
Är ganska säker på att det finns gul framskärm till hva. Då får kolla efter en till 450/510 -04-05 eller nått sånt (eller lyfta luren o ringa en ÅF)
Annars skulle jag persoligen hellre välja en snygg universal-skärm framför en husa skärm som jag inte alls tycker passar ihop med designen på en Hva.

Jag har talat med Bjarne (Bp racing) och han verkar inte säker på att det finns någon gul motardskärm till Hva(håller på att letar). Jag har letat efter gul universal men inte hitat nån, därav funderingarna om Husa skärm.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Jag har talat med Bjarne (Bp racing) och han verkar inte säker på att det finns någon gul motardskärm till Hva(håller på att letar). Jag har letat efter gul universal men inte hitat nån, därav funderingarna om Husa skärm.

Acerbid har en universal som är gul

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...