Gyssinge vägen - status på den?!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Ja då tänkte jag höra med er uppe i Gävle om ni vet hur vägen över gysinge ser ut, grus, hål osv då jag tänkte ta mej upp med hojen och vill gärna åka där över så jag kan svänga in i Årsunda och sen vidare upp till Hudik :)

Tack på förhand :)

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:( tycker vi kan ta bort denna tråd eftersom de vart mer rättstavning än svar på frågan.

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Jag åkte Gysinge, Österfärebo, Årsunda, Sandviken i helgen, om det är den vägen du menar? Jag åkte visserligen bil, men märkte inget särskilt illavarslande med vägen. Tänkte inte särskilt på det, men tror att den var i bra skick, annars hade jag nog reagerat.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag åkte Gysinge, Österfärebo, Årsunda, Sandviken i helgen, om det är den vägen du menar? Jag åkte visserligen bil, men märkte inget särskilt illavarslande med vägen. Tänkte inte särskilt på det, men tror att den var i bra skick, annars hade jag nog reagerat.

:nicka de är den vägen jag menar.

Tack så mycke

Jag åkte samma som Peterlan, fast med hoj o den är helt okej.

:tummenupp tackar för infon, kan va så jobbigt att åka där om de är en dålig väg :)

Last edited:

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
R1 -13. wr250f -15
I lördags körde vi 272.an från Sandviken till Bollnäs och vidare mot Växbo-vallsta -nianfors-njutånger-Hudik. kanon väg:D kanske lite sand på nåt ställe.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
I lördags körde vi 272.an från Sandviken till Bollnäs och vidare mot Växbo-vallsta -nianfors-njutånger-Hudik. kanon väg:D kanske lite sand på nåt ställe.

:) Jaså bara lite grus? de låter ju bra de då kanske man vågar ta de vägarna upp då så man slipper sitta på E4:an i 35 mil :näsblod

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
:) Jaså bara lite grus? de låter ju bra de då kanske man vågar ta de vägarna upp då så man slipper sitta på E4:an i 35 mil :näsblod

Äsch, 35 mil är väl inget. Det är 75 mil från Växjö till Hudik! E4,an är dödstråkig.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Äsch, 35 mil är väl inget. Det är 75 mil från Växjö till Hudik! E4,an är dödstråkig.

:va Brukar du roa dej med å åka dit då?
Men nä E4:an mellan Uppsala och Hudiksvall är trölig som bara den, då är Gysinge vägen roligare.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...