hämnd?

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Ja då har man jobbat hos en turk någon vecka och idag ringer han och säger att jag lika gärna kan gå hem och inte komma tillbaka.. han är på semester å stället jag är på har jag bara suttit och latat mig. eftersom det jag skulle göra vart jag klar med på 2h och sen var det bara å hålla koll på maten så den räckte. :D nu till sak så sa jag att jag kommer tillbaka på måndag för att få mina pengar som jag slitit för :yoparty men då mumla han nå om praktik m.m. men jag orkade inte ta det då och la bara på.. och jag så nu undrar jag om ni har nå bra tipps på hur man kan få han att komma på andra tankar ;) första jag kom och tänka på var å bränna upp skiten men då kanske man skulle få ganska stora problem eftersom det bor en invandrare i städskrubben där :D:p vette fan om han vistas här illegalt eller ej.. hehe

!word)

Solid snake

Guest
Säg att du ska ha dina pengar annars ringer du invandringspolizei.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Har du jobbat svart eller har du ett anställningskontrakt? Om inte, se det som läropengar och så kanske du tänker till nästa gång. Har du kontrakt ska det ju inte vara några problem.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Jag blev blåst på ett 8v sommarjobb av en Irianier, hade lovat mig jobb på en restaurang (nej inte enn pizza) i centrala Örebro, han bjöd mig på mat där flera gånger innan jag skulle börja här i förra veckan.

Men efter att inte ha hört nått av han innom den tiden han sa att han skulle ringa, så kontaktar jag honnom,
Nehe då skulle dom tydligen bygga om och behövde inte mig...

Tack....

Har du jobbat svart eller har du ett anställningskontrakt? Om inte, se det som läropengar och så kanske du tänker till nästa gång. Har du kontrakt ska det ju inte vara några problem.
I den branshen är det nått man tamefan får kämpa för att få..

Last edited:

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj

Jävla rasist!!!:mad: så svarta får inte jobba eller ?????

nä men det avr ju bara 2v så jag tyckte det skulel vara bättre med 150krh direkt i handen än skatta hälften

Jag blev blåst på ett 8v sommarjobb av en Irianier, hade lovat mig jobb på en restaurang (nej inte enn pizza) i centrala Örebro, han bjöd mig på mat där flera gånger innan jag skulle börja här i förra veckan.

Men efter att inte ha hört nått av han innom den tiden han sa att han skulle ringa, så kontaktar jag honnom,

Tack....

jag har 5 andra jobb så jag är inte besviken på att jag inte får jobba kvar där. men att jag inte får pengar för den veckan jag jobbat :S

Last edited:

Solid snake

Guest

Tack....

Du fick ju mat iaf.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så du blev blåst på dina svarta, oskattade pengar..... Stackars, stackars, stackars dig!

visst, han har gjort fel. fy på honom. men hans arbetsgivare som uppenbarligen försöker fiffla åt sig en gratis veckas arbete gör väl ändå ännu mer fel? iallafall enligt mig.

iväg med dig och kräv pengarna av honom:tummenupp får du dem inte finns det säkert nåt roligt du kan hitta på med hans bil/fru/dotter...:gnissla

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
anmäl han för att anlita svart arbetskraft samt att den där snubben som bor i skrubben knappast kan vara ok enligt hälsovårdsnämnden eller vilka det nu är som kontrollerar hur rena matställena är.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
visst, han har gjort fel. fy på honom. men hans arbetsgivare som uppenbarligen försöker fiffla åt sig en gratis veckas arbete gör väl ändå ännu mer fel? iallafall enligt mig.

Ja, men att den ena gör mer fel gör inte att jag tycker så synd om den andre som gör fel! :)

Men det är väl den gamla klassiska dubbelmoralen på SH. Dödstraff på bidragsfifflare (och även bidragstagare) meden skattefusk ger höga statuspoäng.

hälsovårdsnämnden

...Alla sunkhak förtjänar ett oanonserat besök av hälsovårdsmyndigheten med jämna mellanrum! :fakta

Last edited:

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
Så du blev blåst på dina svarta, oskattade pengar..... Stackars, stackars, stackars dig!

det är väl bättre att jag får jobba än mohammed som kom till sverige igår med en räktrålare?

sen så skattar jag 99.99 av allt jag tjänar..

iväg med dig och kräv pengarna av honom:tummenupp får du dem inte finns det säkert nåt roligt du kan hitta på med hans bil/fru/dotter...:gnissla

JO får ta och vänta till på måndag när han kommer tillbaka ;)

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...