Häng med ut på söndag!

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Nu på söndag den 27 maj anordnar NTF och SMC Uppsala län med flera ett rally på ca 9 mil efter vägbeskrivning och skyltar på fina mc-vägar omkring Uppsala.
Turen kantas av kontroller med förfriskningar i form av fika, samt information från klubbar och organisationer. Det anordnas även en tipskontroll med fina priser.
Start kl: 9.00-10.00 vid Svensk Bilprovning i Librobäck samt målgång senast 15.00 vid NTF's lokaler vid Dag Hammasskjölds väg. Ingen startavgift.

Kravet på föranmälan som står i det gula aktivitetsbladet för 2007 är borttaget.

Det var bara cirka 10 hojar med förra året. Det måste vi väl kunna slå i år?
Visa att vi motorcyklister finns på vägarna.

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Nu på söndag den 27 maj anordnar NTF och SMC Uppsala län med flera ett rally på ca 9 mil efter vägbeskrivning och skyltar på fina mc-vägar omkring Uppsala.
Turen kantas av kontroller med förfriskningar i form av fika, samt information från klubbar och organisationer. Det anordnas även en tipskontroll med fina priser.
Start kl: 9.00-10.00 vid Svensk Bilprovning i Librobäck samt målgång senast 15.00 vid NTF's lokaler vid Dag Hammasskjölds väg. Ingen startavgift.

Kravet på föranmälan som står i det gula aktivitetsbladet för 2007 är borttaget.

Det var bara cirka 10 hojar med förra året. Det måste vi väl kunna slå i år?
Visa att vi motorcyklister finns på vägarna.

Jag var en av dom som åkte förra året, i och med att jag inte är från U-sala å hittar lite halvtaskigt i trakterna runt så fick jag se flera nya roliga vägar.

MEN, tjejer tänk på att det är tjejdag på Rörken på söndag.
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=1722 finns det mer info. (förlåt Ina för att jag är inne i din tråd och "raggar" tjejer till Rörken)

Last edited:

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Jag var en av dom som åkte förra året, i och med att jag inte är från U-sala å hittar lite halvtaskigt i trakterna runt så fick jag se flera nya roliga vägar.

MEN, tjejer tänk på att det är tjejdag på Rörken på söndag.
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=1722 finns det mer info. (förlåt Ina för att jag är inne i din tråd och "raggar" tjejer till Rörken)

Ragga på du!!!
Jag tar hand om killarna så tar du hand om :tuttar rätt ska vara rätt....:D
Skämt å sido, du får mycket väl sno utrymme du vet att jag är rätt snäll när jag vill, iaf offentligt ;)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning