här snackar VI motard

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Vill veta OM ni kommer eller EJ !
Klart vi kommer. :tummenupp
Det är planen just nu iaf.

Får man ta med sig nån mer?
(Tror inte det är nån av grusbusarna som kan men bäst att fråga innan jag bjuder med dem).

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kyckling skrev:
Klart vi kommer. :tummenupp
Det är planen just nu iaf.

Får man ta med sig nån mer?
(Tror inte det är nån av grusbusarna som kan men bäst att fråga innan jag bjuder med dem).
Blir det ni tre + jag + cowfucker + eeevil_ÄM + ev. nån mer från motardgänget så räcker det gott första gången eftersom vi inte åkt med dem förut. Hoppas ni godtar resonemanget :)
Tror de kommer säga att "klart det är ok, ni kan komma 20 man" men jag vill inte utmana ödet i onödan.
Vi har varit och parkerat två husabusor ett par hundra meter från sjön nu så det håller koll på vädret osv :banana

TERMINATOR skrev:
då bokar jag släp till söndag kl 09.00
Vi har sagt att vi försöker vara där till elva. Åker ju från Linköping på morronen efter födelsedagsfest......

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Vi har sagt att vi försöker vara där till elva. Åker ju från Linköping på morronen efter födelsedagsfest......

Jo, fast nu är det ju OSS vi talar om... Tre Gringos. Du har inte sett oss lasta. :rodnar :näsblod :D

Sen ska vi hämta hojjar på MINST två ställen.
(Tre om Erkki har hojjen i Kumla).

Så hämtar vi kärran prick kl.9 så är vi lastade och på väg runt 10:30-11:00. :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Jo, fast nu är det ju OSS vi talar om... Tre Gringos. Du har inte sett oss lasta. :rodnar :näsblod :D

Sen ska vi hämta hojjar på MINST två ställen.
(Tre om Erkki har hojjen i Kumla).

Så hämtar vi kärran prick kl.9 så är vi lastade och på väg runt 10:30-11:00. :)

Jepp, tre ställen blir det... Men jag kan kanske ta min hoj på egen kärra. Tyvärr är jag inte klar med den än men ska göra ett ryck på lördag igen.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
tar ju sånjävla tid, kycklo ska meka erik ska putta upp hojen i 2 m snö och jag ska starta min innan vi åker osv, tar ca 4 timmar att lasta :D :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Haha.
Det har tagit Linus och mig tre år att koordinera lastandet, men nu är vi SNABBAST :)

Erik, vad jiddrar du om?? Du skulle fixa nån elgrej på hojen sa du. Vad spelar det för roll om det är klart eller ej??

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Haha.
Det har tagit Linus och mig tre år att koordinera lastandet, men nu är vi SNABBAST :)

Erik, vad jiddrar du om?? Du skulle fixa nån elgrej på hojen sa du. Vad spelar det för roll om det är klart eller ej??

Det är diverse småsaker som inte är klara och nu hänger halvmonterade på hojen men det löser sig...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Det är diverse småsaker som inte är klara och nu hänger halvmonterade på hojen men det löser sig...
Sjung med nu allihop:

"silvertejp silvertejp silverteeeeeeeejp.silvertejp silvertejp silverteeeeeeeejp. osv osv" :hihi

Du löser det där :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Sjung med nu allihop:

"silvertejp silvertejp silverteeeeeeeejp.silvertejp silvertejp silverteeeeeeeejp. osv osv" :hihi

Du löser det där :tummenupp

Nej, inte silvertejp. Det som är kvar förutom lite kabelfix (som kan vänta) är eltejpning samt vulktejp på ett ställe. Ska även silikona fast dioderna till min nya "instrumentpanel". Så som du hör lär det inte vara speciellt svårt att fixa till söndag...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Kanske det, honom har jag gjort affärer med förut. Köpte lite delar till Suzukin har jag för mig.
ja men man får ju faktiskt en 01a för under 25 :) sen vet jag väl iofs inte så mycket om just TM.. mer än att dom är snygga som få

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ja men man får ju faktiskt en 01a för under 25 :) sen vet jag väl iofs inte så mycket om just TM.. mer än att dom är snygga som få

En japanare känns tryggare men det är inget jag har några belägg för att det är så, bara en känsla.... Sen är det ju bättre att kunna köpa delar lite överallt istället för hos ett fåtal handlare som ligger långt från Örebro. Med en vanlig hoj är det även lättare att få hjälp vid problem.

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
TERMINATOR skrev:
tar ju sånjävla tid, kycklo ska meka...
Ska jag meka?! :eek:

Det är väl inget som ska göras nu? Tanka bara...
Har jag glömt nåt eller har Kalle varit där och fulmekat sönder nåt för mig? :va

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TM har ju iofs blivet rätt så stora i lilla sverige nu.. kommer ihåg när jag ägde min första KTM :näsblod tror det var 89-91 där någon gång.. rena skiten och inte så många som sålde dom,, men jäklar vad den gick när den gick :tungan

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Ska jag meka?! :eek:

Det är väl inget som ska göras nu? Tanka bara...
Har jag glömt nåt eller har Kalle varit där och fulmekat sönder nåt för mig? :va

Jag ollade ena kylarvingen, den blev missfärgad och trillade av men annars har jag inte rört din hoj. :D

Ni får nog hämta mig i Kumla på söndag, kan återkomma om det senare.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
Jag ollade ena kylarvingen, den blev missfärgad och trillade av men annars har jag inte rört din hoj. :D

Ni får nog hämta mig i Kumla på söndag, kan återkomma om det senare.

så nu är det fläns på flänsen :hihi :hihi

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...