härlig dag!

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Fyfan vilken skön dag det har varit idag! Jag och polaren loggade drygt 20 mil av sörmländska vägar i strålande solsken under vår resa mellan Södertälje, Mariefred, Nyköping och Gnesta.

Nu ligger jag med laptopen på magen och slösurfar och är så där harmonisk som bara en lång MC-tur kan göra en! :)

Hoppas ni andra fick bra åkturer också :hej.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Inget hojåka idag :( Jobbat...........Kanske glida lite i stan ikväll.

Avundsjuk på alla hojar som har susat förbi brödbilen. Såg några kraschkåpade hojar stå och sola sig i glansen på avenyn, någon av er?

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Körde25 underbara mil i dag. Eller, 20 underbara och 5 jävlig kalla mil. (Solen gick ner lite för tidigt...)

Men de flesta milen var på för mig nya väger. Underbart! :)

kawa_star

wroooooom.....
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX12R med titan-helsystem, mini blinkers, svart glas mm.
hojen just på service.. :( ..så jag körde en polares scooter-moppe några mil... :eek: gick som fan..(55km/h)... :squid

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
16 mil blev det idag. Fortfarande trångt som sjuttsingen med nytt skinn på. Drog ut till muskö o stannade för fika hos farmor o farfar innan vi rullade hemåt igen.
Bra väder om än något blåsigt Alltid lika trist att rulla in bettan o inse att ännu en dag är slut. Men det kommer alltid en morgondag :kär

Måndagen skulle ge 14-18 grader. Då blir det många mil förhoppningsvis!

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Det har inte blivigt nån körning idag.... Varit i Jönköping på mässan.... Men man blev sugen när det kommer en R1:a och en GIXX och kör om utanför Liseberg på hemvägen... Nån här??

HA DE GÔTT

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Bikerbitch skrev:
16 mil blev det idag. Fortfarande trångt som sjuttsingen med nytt skinn på. Drog ut till muskö o stannade för fika hos farmor o farfar innan vi rullade hemåt igen.

Muskö,
ön som gud glömde
djävulen inte ville ha
å marinen köpte... :fakta

:p

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Tjoho! Jag har kört heeela vägen till Jordbro och tillbaka!!! Värsta schüssta kurviga..... motorvägen.... :rolleyes:
Var tvungen att skruva med hojen idag när überbrür hade tid att hjälpa till.... Passade såklart på att putsa ordentligt på "nassen" oxå, så nu är jag genom lacken på tanken! :eek: Nån som lackar bra och billigt?! Helst gratis.... :gråta

/Fröken klantig

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
körde hela jävla södermanland i dag GULLLD väDEr,gnesta,mariefred,strängnäs,malmköping,flen,jönåker :tummenupp :tummenupp och sen hem till nyköping blir väl en 20 mil i morrn igen.såg en jävla massa sporthojar idag :) :)

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
r1666 skrev:
körde hela jävla södermanland i dag GULLLD väDEr,gnesta,mariefred,strängnäs,malmköping,flen,jönåker :tummenupp :tummenupp och sen hem till nyköping blir väl en 20 mil i morrn igen.såg en jävla massa sporthojar idag :) :)

Det är ju på de vägarna jag "hänger" mest på..
Har du sporthojs tröjja? Så kanske man känner igen dig om man möts.. :hej

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
DumDum skrev:
Inget hojåka idag :( Jobbat...........Kanske glida lite i stan ikväll.

Avundsjuk på alla hojar som har susat förbi brödbilen. Såg några kraschkåpade hojar stå och sola sig i glansen på avenyn, någon av er?

Jag var en av de som stod där, fast det var inte min hoj med kraschkåpor...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...