Härlig helg och tack till PBR

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vilken helg :banana

Började med att fara till landet redan i onsdagskväll. Lite långledigt över en weekend är inte helt fel :)

Landet innebär bland annat öppen spis och då göra brasa med björkträ, mmmm det doftar så gott, värmer kroppen och har hög mysfaktor.

En av dagarna tog vi bilen till Sälen och köpte en skoter (se bild nedan). Nu har vi räddat vintern med en ny leksak när hojarna står i garaget.
Killen vi köpten den av var jättetrevlig och omtänksam. Så redan här märkte vi av att personerna där har en helt annan attityd och inställning. Inge snobb och märkvärdighet där inte.

På vägen hem till landet igen var det dags för lunch/middag. Stanna på Värdhuset i Lugnet. Här är det bästa av allt på bra länge. Helt underbart ställe vid vattnet. Uderbar personal med servicekänsla och så trevliga. Vi fick kanonmiddag så magarna stod i fyra hörn. En bra och fin service till inte alls dyra priser. När vi betala så fördes även ett trevlig samtal om skotern i vår bil med mera.

Lördagen tillbringa vi med att utforska Lindesberg till fots och fika på trevligt cafe. Sen i all hast hämta vi upp Ola (Pro) och drog till Blom i PBR och förfesta innan utgång. Tack för vi fick komma och ser fram mot fler festliga tillfällen med er där ner. Var otroligt kul att träffa er från Örebro och sen gå ut och festa.
Längtar efter få åka hoj med er och skoter. Klart vi fixar en dag för det och korvgrillning. Snökrig och pulkaåkning med filmning kan bli både skoj och farligt ;)

Så denna helg har varit kanon med många positiva upplevelser.
Hoppas flera har fått haft en lika positiv och rolig helg som jag har haft. :hej

Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Här är bilden

Bifogat

• skoter 015mod2.jpg
    skoter 015mod2.jpg
    93.2 KB · Visningar: 87

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
NoicE skrev:
Det var en bra kväll!
Idag känns det som jag är överkörd av tåget :hej

:zpy

Tåg !!! Fan jag har känt mig som om nån la en cementgrund för en galleria på mig idag :3freak .

Tack alla PBR-medlemmar för en trevlig kväll, hoppas på en retur framöver.

/Nitrous

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rigge skrev:
Jag har för mig att skotern fick kosta 30-35 000.... skrev ni inte så i nån annan tråd? Gav ni 35 för den måste ni haft hagelgevär med er :)

Lätt lurad Norrläning gav bort den ;)

Nja, vi höjde väl ribban lite...hmmm

Pengar ska väl inte sparas...dom skall man väl förbruka :D

Swedie, bara att hälsa på en dag i vinter och leka med oss. Förväntar mig att du tar med nybakta bullar då :7peta

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Liwa1 skrev:
Lätt lurad Norrläning gav bort den ;)

Nja, vi höjde väl ribban lite...hmmm

Pengar ska väl inte sparas...dom skall man väl förbruka :D

Swedie, bara att hälsa på en dag i vinter och leka med oss. Förväntar mig att du tar med nybakta bullar då :7peta

Helt rätt, man vinner inget om man är rikast på kyrkogården! Den där kommer ni nog bli nöjda med, det är alla jag känner som har haft en.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Rigge skrev:
Jag har för mig att skotern fick kosta 30-35 000.... skrev ni inte så i nån annan tråd? Gav ni 35 för den måste ni haft hagelgevär med er :)

:rofl :rofl , man kanske skulle prova att handla saker med ett hagelgevär i handen. Sista pris kompiiis ?

Som Lillan sa, vi höjde ribban lite och jag är övertygad om att den där räcker jäkligt långt för oss.

/Nitrous

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska