Torkel skrev:Hmm, det verkar som om 2T-forumet drar ifrån de övriga nya forumen, he he
Jörgen Player Special skrev:ALLA vet ju att 2T rockar fetast!
/JPS
Det bästa är att här kan inga "tatuerade knäppgökar" (Oscars otroligt träffande formulering! ) komma och tycka något annat, landet av mjölk och honung med andra ord!VRM Roffe skrev:Hmmm ytterligare en liten tråd för inbördes beundran hehe
Men vad ska skrivas här som inte skrivs någon annanstans?
Torkel skrev:Det bästa är att här kan inga "tatuerade knäppgökar" (Oscars otroligt träffande formulering! ) komma och tycka något annat, landet av mjölk och honung med andra ord!
Torkel skrev:Det bästa är att här kan inga "tatuerade knäppgökar" (Oscars otroligt träffande formulering! ) komma och tycka något annat, landet av mjölk och honung med andra ord!
Goodstuff skrev:Det tatuerade knäppgökarna får gärna komma hit men sköter de sig inte så visar vi dem prompt på dörren.
Jodå, den är ihopsatt men inte startad, expansionskammarna ska bara sättas på plats, tar max 15 minuter...tompasvan skrev:Ja sporthoj kanske skulle utöka med ett doftforum he he..
Hörru Torkel har du fått ihop 350:n än , det var väl planerat till i vår väl??
Nu ska jag inte säga att jag vet hur Castrol A 747 luktar men om det är ricinolja du menar så är jag med på noterna, det luktar racing.Jörgen Player Special skrev:Synd att det inte finns doftforum, skulle vara gudomligt att få känna lukten av förbränd Castrol 747...
/JPS
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |