... denna bil vars förare säkert inte håller med er om att er senaste wheelie var , de blir nog snarare
Regnr: UNZ992 Färg: GRÖN
Fabrikat: VOLVO XC70(295-5932-179)
Årsmodell: 2004 Fordonsslag: PB
Chassinummer: YV1SZ59G741147925
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: POLISMYNDIGHETEN I VÄSTERBOTTEN LÄN
Adress: BOX 463/POLISOMR UMEÅ
Postnr: 901 09 Förvärvsdatum: 2003-12-03
Föraren ikväll var dock riktigt trevlig, vi hade ju naturligtvis olika uppfattningar om hur man framför en motorcykel på bästa sätt men om alla poliser hade samma attityd som honom tror jag faktiskt att det på lite längre sikt skulle ha en mer positiv inverkan på hojåkare än de lagutövare som kommer springande med dragna vapen så fort de ser en miniskylt på stan. Han sa bara att jag skulle tänka på mig själv och framförallt på andra i trafiken och det är ju svårt att argumentera emot det.
Regnr: UNZ992 Färg: GRÖN
Fabrikat: VOLVO XC70(295-5932-179)
Årsmodell: 2004 Fordonsslag: PB
Chassinummer: YV1SZ59G741147925
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: POLISMYNDIGHETEN I VÄSTERBOTTEN LÄN
Adress: BOX 463/POLISOMR UMEÅ
Postnr: 901 09 Förvärvsdatum: 2003-12-03
Föraren ikväll var dock riktigt trevlig, vi hade ju naturligtvis olika uppfattningar om hur man framför en motorcykel på bästa sätt men om alla poliser hade samma attityd som honom tror jag faktiskt att det på lite längre sikt skulle ha en mer positiv inverkan på hojåkare än de lagutövare som kommer springande med dragna vapen så fort de ser en miniskylt på stan. Han sa bara att jag skulle tänka på mig själv och framförallt på andra i trafiken och det är ju svårt att argumentera emot det.