Hårdrocksnatt fredag till lördag!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
nomolas skrev:
helt klart! Jag "stod" på sittplats :tungan
(ångrar att jag inte tog ståplats) Det var
ungeär en timme in i konserten och alla
skriker "MAIDEN, MAIDEN" i ca 5-10 min :)
sån ruggig känsla! :yoparty
det var det sjukaste jag vart med om, tårarna bara sprutade på mig, fattade inte ens själv först....konstig känsla.
Men jag har haft Maiden som fovorit heavy band sen 1981, har aldrig funnits nåt bättre för mig, så att se dom live längst fram en sån här dag då stämningen var på topp var en av mitt livs höjdpunkter.
Än idag när jag hör Bruces chanting innan clansman så reser sig kroppshåren på mig o jag ryser som fan varje gång:)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nomolas skrev:
Kan det nog vara =) Spelade du in från radion då? För det är P3 tanten som snackar lite då och då. Visst var det några veckor efter som dem sände på radion eller?

Om det är du som fixat det så tack så mycket :) :Bugar :banana
jag hade 2 versioner, en var däör jag missade 2 sekunder på 666, sen klippte jag från en annan med dålig kvalle in dom 2 sek som fattades och man hör det som ett högrfrekvent ljud i 2 sek på 666

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Ska nog se allt fram till 08.10 - då avslutas det med fjollorna i The Darkness :trixie

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Ravetrancer skrev:
thats my file alright, men jag har den ju som 1,13gb i full kvalitet istället för mp3 junk juh, vill du ha???

klart jag vill! :) Men är ett litet prob bara, hara 0.5 mbit :huvet Men om du har tålamod så :)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tja... då är 6-packet nästan tömt och man börjar bli lite avslagen. Men det har varit gött att se alla gamla idoler :)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
För er som orkar stanna uppe ett tag till så rekommenderar jag starkt Bad News vid 03:15 (tror jag det var). Helt sjukt roliga...håller samma klass som Spinal Tap...om inte tom lite högre...

You shook me all night long nu..sååå ja...

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brutus skrev:
För er som orkar stanna uppe ett tag till så rekommenderar jag starkt Bad News vid 03:15 (tror jag det var). Helt sjukt roliga...håller samma klass som Spinal Tap...om inte tom lite högre...

You shook me all night long nu..sååå ja...
visst e det bad news som i serien med samma namn...Neil o gänget?=???

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ravetrancer skrev:
visst e det bad news som i serien med samma namn...Neil o gänget?=???

Helt riktigt!

Trodde jag var ensam om att komma ihåg dem. Det är ju det bästa de någonsin gjort. Ljusår roligare än Young ones tom.

Har jagat Bad Newsavsnitt i flera år på nätet, men det verkar helt omöjligt att få tag på.

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Fan det här sabbar min dygnsrytm

Får härda ut denna doku/film iaf, så får vi se om jag orkar se sista konserterna... vill ha popcorn att komplettera bärsen :yoparty

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Sådär, väldigt bra natt kan man sammanfatta det som. De flesta banden kändes helrätt även om jag kanske hade kunnat tänka mig att byta ut Alice Cooper och definitivt The Darkness som än på 20 år inte har något att göra i det sällskapet. Kul som fan att Thin Lizzy fick lite uppmärksamhet för det är ett ruggigt bra band. "Classic Albums" dokumentärerna är jäkligt kul kuriosa, fast kanske mest om man själv är musiker. Att se konsertklipp från 70-talet med Ian Paice frenetiskt hamrande på trummorna är ju också guld värt. Fan vad Deep Purple svängde! Plus också för Bad News, Rik Mayall är världens roligaste människa!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år