Jönsson1
Ny medlem
Finns det bra skydd för denna den på kroppen ? , måste passa bra som extraskydd under helställ.
Bör vara hårt/lätt typ kolfiber etc.
Jösse skrev:Finns det bra skydd för denna den på kroppen ? , måste passa bra som extraskydd under helställ.
Jösse skrev:Finns det bra skydd för denna den på kroppen ? , måste passa bra som extraskydd under helställ.
lilltryne skrev:Jag har riktigt feta höftskydd i mina byxer, de är säkert 1,5-2 cm tjocka i skumplast. Köpta på http://www.handelsboden.com/produkt...901%26sok%3D%26mall%3Dskydd%2Ehtml%26sida%3D1
De skyddar rejält men man får ack så feta höfter...
Nä jag vet, funkar inte alls, men av någon anledning så vill ja hellre ha skydden... jag måste va lite blåst.... :kockoMr Helmut skrev:men hur går de då, då kan du ju hänga lika snyggt mot kiosken?![]()
lilltryne skrev:Jag har riktigt feta höftskydd i mina byxer, de är säkert 1,5-2 cm tjocka i skumplast. Köpta på http://www.handelsboden.com/produkt...901%26sok%3D%26mall%3Dskydd%2Ehtml%26sida%3D1
De skyddar rejält men man får ack så feta höfter...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |