Högakusten

jacki

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Gixx 1000
halloooo alla sporthojsåkare var upp till höga kustenbron i dag när jag väl kom fram till brofästet så kom en tok i minst 200 blås på bakhjulet om mig :banana observera fast det nästan stormade men det är ju klart är man säker så är man lyckades nämligen få syn på en sådan ghostrider ...man kändes sig liten till o med på 1200an hehe men vem vet en vakerdag så kör man 200 på bakhjulet själv över dära...... skulle vara intressant o veta av någon som kan köra på bakhjulet hur man typ ska börja för att få till balansen för jag menar få upp hojen är inga problem har testat men att hålla den kvar utan att vurpa det känns betydligt svårare... :banana :banana

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
jacki skrev:
halloooo alla sporthojsåkare var upp till höga kustenbron i dag när jag väl kom fram till brofästet så kom en tok i minst 200 blås på bakhjulet om mig :banana observera fast det nästan stormade men det är ju klart är man säker så är man lyckades nämligen få syn på en sådan ghostrider ...man kändes sig liten till o med på 1200an hehe men vem vet en vakerdag så kör man 200 på bakhjulet själv över dära...... skulle vara intressant o veta av någon som kan köra på bakhjulet hur man typ ska börja för att få till balansen för jag menar få upp hojen är inga problem har testat men att hålla den kvar utan att vurpa det känns betydligt svårare... :banana :banana

Du får väl snacka med bakhjulskungarna så dom kan ge dej lite tips då..hehe :hihi

Bolla

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
Thunderäjs
jacki skrev:

Jag vill så gärna lära mig allt du kan om wheelies. Om jag inte få det så kan jag väl få lära mig lite om hur man skriver världens längsta mening.
Hehe....

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...