Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Ska sy lite ikväll och till den övningen skulle det underlätta om jag hade en högupplöst bild att gå efter.
Tack på förhand.
//jaG
Tack på förhand.
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Ska sy lite ikväll och till den övningen skulle det underlätta om jag hade en högupplöst bild att gå efter.
Tack på förhand.
//jaG
berggren_martin skrev:Har du skaffat en sån där 40-pappshusqvarna som syr broderier via datorn?
Zeb_Macahan skrev:By the way, maskinen kostar 46´, programvaran 40´
//jaG
I så fall lär det vara deras värsting, en polares sambo köpte en likadan för några dagar sen. Tror hon fick ett demoex för 33 som inte var särskilt mkt använd. Synd att programvaran är så dyr bara...Zeb_Macahan skrev:By the way, maskinen kostar 46´, programvaran 40´
//jaG
berggren_martin skrev:I så fall lär det vara deras värsting, en polares sambo köpte en likadan för några dagar sen. Tror hon fick ett demoex för 33 som inte var särskilt mkt använd. Synd att programvaran är så dyr bara...
Såna där maskiner blir man ju nästan själv intresserad av![]()
berggren_martin skrev:Är det svårt att hitta piratprogram till dom där? Tycker det verkar tufft att slänga en massa lappar på mjukvara om man redan gett så mkt pengar för själva maskinen. Polaren snackade om att köpa nåt litet broderiprogram för 4, vilket bara det är rena rånet.
Mattias skrev:Street Maniacs? Vad gör ni för tokigt på gatorna där nere egentligen?
berggren_martin skrev:Är det svårt att hitta piratprogram till dom där? Tycker det verkar tufft att slänga en massa lappar på mjukvara om man redan gett så mkt pengar för själva maskinen. Polaren snackade om att köpa nåt litet broderiprogram för 4, vilket bara det är rena rånet.
Mattias skrev:Street Maniacs? Vad gör ni för tokigt på gatorna där nere egentligen?
MHK skrev:Kolla du under "Filmer o Bilder" så hittar du alltid nåt...
Fått nåt i halsen?kaZmur skrev:*host host*
MHK skrev:Kolla du under "Filmer o Bilder" så hittar du alltid nåt...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |