cbjorkman skrev:2547073Lacka den orange så går den fortare
Mell skrev:2547579Wee! Nu kanske du blir lika snabb som RJ runt midlanda.
Du får gärna befria mig från en R6:a så går det lika långsamt som vanligt.obruT skrev:2547954han har ju 2 r6r (då måste man ju vara dubbelt så snabb)
hmm kanske köpa en till R1:a (så det börjar gå på räls)
så "full" vuxen som jag är behövs det 1000ccRJ skrev:2548198Du får gärna befria mig från en R6:a så går det lika långsamt som vanligt.
Det här gör mig lite orolig... Så här kan det gå när man är för mycket hemma med barnen och för lite ute och gasar. Vad händer härnäst, du säger väl att snart är det läggdags med välling, tutte och gosenallen.obruT skrev:2548241
dessutom har jag ju fastnat i brio tåg träsket
Har hört att Brio tåg träsket är den värsta sorten av träsk...obruT skrev:2548241dessutom har jag ju fastnat i brio tåg träsket
RJ skrev:2548268Det här gör mig lite orolig... Så här kan det gå när man är för mycket hemma med barnen och för lite ute och gasar. Vad händer härnäst, du säger väl att snart är det läggdags med välling, tutte och gosenallen.
Jag tänkte att det började gå så långt att du börjat med välling, napp & nalle. Nej Anton har ingen bilbana däremot ett Brio tåg...obruT skrev:2548387hmm det är ju först när hon fått välling jag kan/får "låna" hennes grejor
oftopik bigus timus (har anton nån bilbana???)
RJ skrev:2548657Jag tänkte att det började gå så långt att du börjat med välling, napp & nalle. Nej Anton har ingen bilbana däremot ett Brio tåg...
obruT skrev:2549253jag sitter fast (snart iaf) i bilbaneträsket åxå ;-)
minns du den RG500:an ????cha0s skrev:2547354Jag har ju redan haft en orange =)
Polkagrisrandig med lila prickar?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |