Hörde att det finns intresse för att få mc'n avmålad!

pat_splat

Refuled and dangerous!
Gick med
13 May 2003
Hoj
Speed 3
Halloj kära mc entusiaster! Jag fick höra från en god vän att det finns intresse här på sporthoj att få sin hoj och sig själv avmålad. Jag jobbar med alla medier, olja, akryl, airbrush och tush. Formatet och tiden bestämmer priset. Du bestämmer om du vill ha komiskt (karikatyr) eller naturligt utförande.

Hur vi går till väga: Du som är intresserad kan kontakta mig via ett mail. Jag kommer att be om ett flertal digitala eller hellst vanliga fotografier som utgångsmateriel. Jag kommer också att fråga om vilken prisklass du vill att målningen ska ha och vilket format och typ av arbetsmetod (akryl mm). Sen kommer vi att lägga en deadline då målningen ska vara klar. När målningen är klar skriver jag en faktura som kund får vid mötet med lämning av målning och betalningen.

Jag målar inget under 3.000 kr då arbetet måste löna sig efter att skatten är dragen.

Vill ni veta vem jag är och vad jag jobbar med kan du gå in på min hemsida: http://hem.passagen.se/pat_splat

Nå mig på mail: pat_artdesign@yahoo.se

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tur att länken funkar.........

Jag kan tänka mig att bli förevigad :D och jga orkar inte göra det själv även om jag kan. Men jag måste ha min tavla i A3 format.

Lägger jag 3lax på en teckning ska den fan vara bättre än mina egna :fakta annars kommer jag reklamera :fakta

750RR

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
maverick_750rr skrev:
Tur att länken funkar.........
Jodå, visst fungerar den. Väldigt långsam bara...

Patrik: Låter intressant, återkommer när det finns utrymme i ekonomin för detta...

pat_splat

Refuled and dangerous!
Gick med
13 May 2003
Hoj
Speed 3
Trevligt!

Trevligt att det finns intresse!

Jag kan trösta er med att mitt arbete är mycket proffsigt och jag har förutom det brinnande intresset ett gott motto, är inte kunden nöjd är inte jag det heller. Jag har aldrig haft en missnöjd kund och jag ställer mycket stora krav på det färdiga resultatet även när betalningen är usel.

Jag har förståelsen för att ekonomin inte är den bästa. Jag har själv urusel ekonomi då det är himmla svårt idag att starta eget. Jag kan garantera dig att du kommer att vara riktigt nöjd med ett avmålat porträtt på er mc målat av mig.

Må gott och hör av er om ni bestämmer er för att förgylla väggen där hemma!

Intresserad eller frågvis skicka ett mail till: pat_artdesign@yahoo.se

pat_splat

Refuled and dangerous!
Gick med
13 May 2003
Hoj
Speed 3
Högt pris ger bättre målning när mer tid är nerlagt!

Hej! Jag målar förstås bilder i mindre prisklass men av gammal vana får man ett oseriöst intryck och oseriösa svar om man inte tar betalt för kvalitet. Det går alltså att förhandla sig till en vettig summa.
Som nu tex målar jag för en utställning i gamla stan i Stockholm och målningarna kommer inte att överstiga ett pris på 4000:-. Där kommer även att finnas målningar och teckningar för under tusen lappen.

Jag målar aldrig dåligt men man kan alltid få en bra målning för ett bra pris. Hosta upp en tusenlapp och du får helt klart en super snygg målning!

Det är bara om man heter Zorn man kan ta 80.000:- för en tavla.

Må gott!

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
Ja jag kan lova er att bilderna han gör är otroliga! :bow
Har sett bilder med egna ögon, det blir att köpa en framöver.

Tolf

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...