H-D Night train...

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
...e det nån som testat en sån?
Hur gillade ni asccet, e den ett tungt as?
Tänkte jag skulle testa en om några dagar:)

///M

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Mingves skrev:
...e det nån som testat en sån?
Hur gillade ni asccet, e den ett tungt as?
Tänkte jag skulle testa en om några dagar:)

///M

Aha, du har tröttnat på 660'n och vill köpa dig nåt med lite mer klipp i? Men en du vet att det är en cöståm va? Med krom, fult ljud, skön sittställning och sen får man oftast en fet kärring med på köpet (måste vara så, alla har en bakpå iaf)

Edit/ Om du däremot går och köper dig en kittad V-max så blir du förlåten för ALLA dina tidigare synder här på sporthoj! :7peta

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Har provat annan HD, samma motor i dom ju...
det är kul en stund och på sitt sätt, mkt kubik är ju ganska fett...
Men men, roligt att plåga. Nej :hej

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Dee_cati skrev:
Aha, du har tröttnat på 660'n och vill köpa dig nåt med lite mer klipp i? Men en du vet att det är en cöståm va? Med krom, fult ljud, skön sittställning och sen får man oftast en fet kärring med på köpet (måste vara så, alla har en bakpå iaf)

Edit/ Om du däremot går och köper dig en kittad V-max så blir du förlåten för ALLA dina tidigare synder här på sporthoj! :7peta
Hehe, nä jag gillar allt mitt lilla ktm gull fortfarande. Men det e alltid kul att testa nya grejor. Kan väl erkänna att jag gillar det där badboy stuket lite...är lite mer vuxet än supermoto...dock så e jag fortfarande närmare 20 än 40 så jag känner ingen stress med att växa upp än på ett litet tag...

V-Max...hmm, den skulle jag inte vilja ha om jag ens fick den...(men smaken e ju olika)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Dee_cati skrev:
Men en du vet att det är en cöståm va? Med krom, fult ljud, skön sittställning och sen får man oftast en fet kärring med på köpet (måste vara så, alla har en bakpå iaf)

Det är en custom, men det är den förmodligen minst kromprydda custom som lämmnat USA, hela motorn ser ut att vara gjord i plast (svart krymplack), och resten är borstad alu.

Den är fruktansvärt ful jämfört med en Deuce, som har allt i krom/alu, ska man åka bling-gubbmoppe så ska det väl blänka om grejorna!

*KTM Mannen*

Motard så klart!!
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Köpes Yammaha R1 04:a
H-d

Japp testat sådan garagepolarn köpte en ny 180tusen och visst lite cool men tro inte han slipper mecka för det!

Elen lever sitt eget liv,lampor som pajar,styrbox mm

Skapligt vridmoment!!!

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
Hd

Tja!

Fick tillfälle att prova en sportster 1200 (eftersom ägaren ville att jag skulle köra en riktig hoj)

han tycker att ju mer krom det är ju fortare går det.... min uppfattning var han inte så imponerad av.... den var obekväm, slö och ostabil.
men det stora pluset var att den vibrerade gott på pungen när man gav gas....

just det det var ett screaming eagle luft-filter på så det blev ett härligt insugsljud.....

rock on / Per :arsele

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...