(H)Julafton

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
På begäran kommer bilder på mitt senaste nyförvärv till garaget. Eftersom jag har bestämt mig för att lägga skoterracingverksamheten på hyllan måste jag ju ha nått roligt att göra i vinter. Valet av leksak blev en GasGas EC 300 -04 som gått hutlösa 17 timmar. Öhlins sitter det både fram och bak vilket ser fränt ut men med tanke på min enorma erfarenhet kring denna typ av körning, har säkert minst 10 timmars krypkörning från i höstas att stoltsera med och körning med dubbdäck har jag aldrig provat så ni förstår ju att Öhlins var ett krav... :rolleyes: Det viktigaste är ju ändå att se coolast ut på parkeringen, så med en korv i ena handen och nypolerade gaffelben på hojen så kan ju alla tro att man är proffs. :rofl
Skämt åsido, hojen är i nyskick. Har provat GasGas 300:eek:r tidigare och tyckt att de varit lättkörda. Av de 17 timmar som denna har gått har jag nog kört minst en timme av dessa i höstas så det blev inte direkt att köpa grisen i säcken.
Nedan två bilder på hojen och den trave nya eller nästan nya däck som följde med plus att det sitter sprillans nya dubbdäck monterade.

Bifogat

• Fram.JPG
    Fram.JPG
    101.2 KB · Visningar: 102
  • Sida.JPG
    Sida.JPG
    120.5 KB · Visningar: 139
  • däck.JPG
    däck.JPG
    109 KB · Visningar: 95

Schvidja

En cylinder per hoj räcker!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
Gurt

Välkommen till gasgas underdog racing team. Eller Gurt som vi kan kalla det för. Kanske dags för lite hårdträning på sörfors racing arena för att visa vart skåpet ska stå. Ett förslag är Lördag 11 och tveka inte om det är minus 10, jag lovar, värmen kommer innifrån. Hörde nåt om såg också så det ska nog lösa sig med löftena om gran. Vad säger ni om racing på lördag ?
För ni tränar väl inför annandagsenduron i Bussjö den 26/12.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning