RJ
God & glad kexchoklad!
På begäran kommer bilder på mitt senaste nyförvärv till garaget. Eftersom jag har bestämt mig för att lägga skoterracingverksamheten på hyllan måste jag ju ha nått roligt att göra i vinter. Valet av leksak blev en GasGas EC 300 -04 som gått hutlösa 17 timmar. Öhlins sitter det både fram och bak vilket ser fränt ut men med tanke på min enorma erfarenhet kring denna typ av körning, har säkert minst 10 timmars krypkörning från i höstas att stoltsera med och körning med dubbdäck har jag aldrig provat så ni förstår ju att Öhlins var ett krav... Det viktigaste är ju ändå att se coolast ut på parkeringen, så med en korv i ena handen och nypolerade gaffelben på hojen så kan ju alla tro att man är proffs.
Skämt åsido, hojen är i nyskick. Har provat GasGas 300r tidigare och tyckt att de varit lättkörda. Av de 17 timmar som denna har gått har jag nog kört minst en timme av dessa i höstas så det blev inte direkt att köpa grisen i säcken.
Nedan två bilder på hojen och den trave nya eller nästan nya däck som följde med plus att det sitter sprillans nya dubbdäck monterade.
Skämt åsido, hojen är i nyskick. Har provat GasGas 300r tidigare och tyckt att de varit lättkörda. Av de 17 timmar som denna har gått har jag nog kört minst en timme av dessa i höstas så det blev inte direkt att köpa grisen i säcken.
Nedan två bilder på hojen och den trave nya eller nästan nya däck som följde med plus att det sitter sprillans nya dubbdäck monterade.