(h)julklapp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hjulklapp är nog världens tråkigaste ihopskrivning eller vad man kan kalla det.

Jag vill inte ha några paket. Kanske en undertray eller styrvikter. Eller nya fotpinnar. Inget annat.
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
2fast4hjo skrev:


Jag tycker du ska köpa en riktigt skön fåtölj med tillhörande fotpall.

Ta ett Finax-lån bara, det är han värd, 2Fast4Some, han verkar ju vara en riktig guldklimp till kille :)
En annan positiv sak med det här förslaget är att du slipper gull-mysa med honom i soffan sedan. För har du verkligen satsat en slant i fåtöljen så kommer han sitta där varje ledig minut. Underbart är ordet!

Berätta hur det går, jag är SÅ nyfiken!
:banana
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Caffe skrev:
Jag tycker du ska köpa en riktigt skön fåtölj med tillhörande fotpall.

Ta ett Finax-lån bara, det är han värd, 2Fast4Some, han verkar ju vara en riktig guldklimp till kille :)
En annan positiv sak med det här förslaget är att du slipper gull-mysa med honom i soffan sedan. För har du verkligen satsat en slant i fåtöljen så kommer han sitta där varje ledig minut. Underbart är ordet!

Berätta hur det går, jag är SÅ nyfiken!
:banana


Problemet är att han inte vill sitta i en fåtölj utan helst så nära mig som möjligt i soffan. Dock använder han mig som "nödfotpall" när han vill ha sina fötter masserade på gott och ont :hihi

Nä då jag jag hellre ett lån och köper en hjälm, för han behöver verkligen en ny.

En flaska av favoritwhiskeyn kanske.

En prenumeration på hans favoritmctidning är redan planerat men det är ju ingen vidare "nyhet", det får han varje år.
 
Last edited:

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
2fast4hjo skrev:
Problemet är att han inte vill sitta i en fåtölj utan helst så nära mig som möjligt i soffan... bla bla

För att han inte har en tillräckligt skön fåtölj..!?

Tänk vad skönt i vinter sen när du kan ha det varmt och gosigt i soffan på egen hand med hjälp av en filt och ett par sköna tofflor ist för en klängande man med trevande händer och vitlöksandedräkt :banana
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Köp en DVD-box med hans favoritserie (om han nu har någon sådan)... typ Scrubs, Seinfeld eller nått....
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Ni kvinnor förstår inte det bästa för era män!
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Nitrogen skrev:
Köp en DVD-box med hans favoritserie (om han nu har någon sådan)... typ Scrubs, Seinfeld eller nått....

Bara om det är i kombination med en skön fåtölj och en fotpall.
Kanske ett litet snyggt bord vid sidan i något mörkt träslag som han kan ha sitt favoritaskfat på.
Sen kan han långa härliga myskvällar i fåtöljen med en cigarr och en whiskypinne och dra långa, rullande, bullriga skratt till sina favoritavsnitt.
Ahhh livskvalité....
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Jag kom på en till julklapp till din sambo :)
Ett sådant där föräldra-filter 2Fast4Some kan installera på din dator för att blockera åtkomst till sh.com för dig.
Så han inte behöver dela dig med tusentals andra grabbar menar jag, jag tror det vore det bästa för alla parter.

tycon1 skrev:
Förstår du det bästa för en kvinna?
Isåfall, kom på en julklapp till min tjej.. :va

Upp med en bild på tjejen din så ska jag nog kunna producera ett par snilleblixtar.
Jag måste ju ha något att gå på iom att jag inte känner henne så som jag känner ex 2Fast4Hjo genom hennes snitt på 25 inlägg om dagen.
 

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Ort
Ute i skogen..
Hoj
Ingen...
Nitrogen skrev:

Gammalt...för-förra årets trend! :7peta

Caffe skrev:
Jag kom på en till julklapp till din sambo :)
Ett sådant där föräldra-filter 2Fast4Some kan installera på din dator för att blockera åtkomst till sh.com för dig.
Så han inte behöver dela dig med tusentals andra grabbar menar jag, jag tror det vore det bästa för alla parter.



Upp med en bild på tjejen din så ska jag nog kunna producera ett par snilleblixtar.
Jag måste ju ha något att gå på iom att jag inte känner henne så som jag känner ex 2Fast4Hjo genom hennes snitt på 25 inlägg om dagen.

Särbo, och ditt förslag om sh.com vore ju en idé...även fast jag har varit duktig och minskat användandet med ca 23-25ggr om dagen :3freak
Förövrigt vill ju inte lägga upp bilder på honor här, vem vet vilken slusk som börjar skicka inbjudande meddelanden i min gästbok sedan? :4skrika
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
tycon1 skrev:
Gammalt...för-förra årets trend! :7peta
Jaha, om det ska vara på det viset!
03369
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
tycon1 skrev:
Särbo, och ditt förslag om sh.com vore ju en idé...även fast jag har varit duktig och minskat användandet med ca 23-25ggr om dagen :3freak
Förövrigt vill ju inte lägga upp bilder på honor här, vem vet vilken slusk som börjar skicka inbjudande meddelanden i min gästbok sedan? :4skrika


Dåligt upplägg av mig, filtret var menat åt 2Fast4Hjo, dina postningar har jag inte noterat tidigare.
Våga visa lite hud nu, tjejer är ska vara troféer man stolt flashar för sin "polare"
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top