Hade värsta jävla snutjaget idag.

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
näää... nu drog jag en RoLLER här för att få uppmärksammhet! :D

Jag ville bara stoltsera med att jag skrev teoriprovet idag och fick 63/65.

Skulle även vilja tacka alla som lugnade mig och berättade om hur jäkla lätt det faktist var! :Bugar Det lugnade mig verkligen!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
slang-rikard skrev:
näää... nu drog jag en RoLLER här för att få uppmärksammhet! :D

Jag ville bara stoltsera med att jag skrev teoriprovet idag och fick 63/65.

Skulle även vilja tacka alla som lugnade mig och berättade om hur jäkla lätt det faktist var! :Bugar Det lugnade mig verkligen!

GRATTIS!

:tummenupp

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Grattis! :) :tummenupp

Vad var dte för slags frågor du fick? jag vet att det e olika från gång till gång men kan vara intressant att veta :fyllisar

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
BlueNinJa skrev:
Grattis! :) :tummenupp

Vad var dte för slags frågor du fick? jag vet att det e olika från gång till gång men kan vara intressant att veta :fyllisar
Man tackar och bockar!

Frågor som till exempel handlar om problem med manövrering vid passagerarkörning och vilket mönsterdjup som gäller på MC. Men det flesta, uppskattar 90%, är samma som när du skriver teorin för bil.

Mitt tips till alla som ska ta körkort överhuvudtaget är att skaffa Bonniers trafikskola till datorn. Den är jäkligt bra! :tummenupp

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
slang-rikard skrev:
Man tackar och bockar!

Frågor som till exempel handlar om problem med manövrering vid passagerarkörning och vilket mönsterdjup som gäller på MC. Men det flesta, uppskattar 90%, är samma som när du skriver teorin för bil.

Mitt tips till alla som ska ta körkort överhuvudtaget är att skaffa Bonniers trafikskola till datorn. Den är jäkligt bra! :tummenupp

e det , det nya bonniers du menar då?:)

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Jag skulle säga att du INTE ska skaffa bonniers , gå en teorikurs istället där förklarar dom exakt vad du bör tänka på och så slipper man läsa igenom hela körkortsboken.
Provade bonniers ett tag och det var verkligen irriterande tycker jag, vet 2 som försök sig på bonniers men då har odm misslyckas med teoriprovet , sen när dom pluggat utan bonniers har dom klarat dete , men det är väl från person till person.

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
marcus_136 skrev:
Jag skulle säga att du INTE ska skaffa bonniers , gå en teorikurs istället där förklarar dom exakt vad du bör tänka på och så slipper man läsa igenom hela körkortsboken.
Provade bonniers ett tag och det var verkligen irriterande tycker jag, vet 2 som försök sig på bonniers men då har odm misslyckas med teoriprovet , sen när dom pluggat utan bonniers har dom klarat dete , men det är väl från person till person.

jag går på bilskolan med :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...