Monster
Ny medlem
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Äntligen klar!
Har legat ca 200-250 timmar i garaget konstant i 1½ månads tid!
Och nu sitter allt på och allt känns kanon har varit riktigt slitigt men osså kul och nu äntligen får jag åååååka
Hoppas på att se er ute på vägarna i sommar!
Det här e vad som e satt på hojjen inte vad some gjort med den för det är en helt ny lista det!
Men kan lova att alla som vill ha mer stuns i motorn så e det bara att slaska på ett par keihin fuggar så får du lite mer ös... jag älskar mina!
:Slipperclutch
:Lättat svänghjul
:Keihin Fcr 41
:Kn pod filter
:Bucci 944 HC
:Andra tändboxar
:Helsytem Termignioni
:Uppflyttade Fotpinnar Fast by feracci
:Ny suspention arch
:kn vevhusfilter
:Clip on styre
:Nya skivor Fram
:Kevlar slagar broms/koppling
:Helt ny instrumentering
:Varvräknar som syns
:Cykeldator som hastihetsmätare
:Omlackning
OCh en massa smĺ pill som jag inte anser vara nödvändigt att ta upp här som gärna en japps crappare hade tagit up tex miniblinkars osv!
Började såhär!
Sen vart detsåhär i vinter!
Ovanifrån!
Sidan!
Kommer lite fler bilder på instrumentering och sånt senare men håll till godo.....
Har legat ca 200-250 timmar i garaget konstant i 1½ månads tid!
Och nu sitter allt på och allt känns kanon har varit riktigt slitigt men osså kul och nu äntligen får jag åååååka
Hoppas på att se er ute på vägarna i sommar!
Det här e vad som e satt på hojjen inte vad some gjort med den för det är en helt ny lista det!
Men kan lova att alla som vill ha mer stuns i motorn så e det bara att slaska på ett par keihin fuggar så får du lite mer ös... jag älskar mina!
:Slipperclutch
:Lättat svänghjul
:Keihin Fcr 41
:Kn pod filter
:Bucci 944 HC
:Andra tändboxar
:Helsytem Termignioni
:Uppflyttade Fotpinnar Fast by feracci
:Ny suspention arch
:kn vevhusfilter
:Clip on styre
:Nya skivor Fram
:Kevlar slagar broms/koppling
:Helt ny instrumentering
:Varvräknar som syns
:Cykeldator som hastihetsmätare
:Omlackning
OCh en massa smĺ pill som jag inte anser vara nödvändigt att ta upp här som gärna en japps crappare hade tagit up tex miniblinkars osv!
Började såhär!
Sen vart detsåhär i vinter!
Ovanifrån!
Sidan!
Kommer lite fler bilder på instrumentering och sånt senare men håll till godo.....
Last edited: