RS250RR skrev:Tydligen har Haga och Renegade Ducati enats om ett kontrakt för 2004superbike kan bli lite roligare än 2003 får vi hoppas.
Ok, kan du inte fördra att ett märke dominerar i en klass så klart att det känns enahanda, men har det inte varit Honda Cup i moto gp då?Relapse skrev:Menar du att det inte kommer att bli ännu ett "Ducati Cup" kommande säsong? Tillåt mig tvivla. 2003 var bland det tråkigaste jag upplevt i WSB.
Lord Melchet skrev:Ok, kan du inte fördra att ett märke dominerar i en klass så klart att det känns enahanda, men har det inte varit Honda Cup i moto gp då?
Det har varit en del tighta race under säsongen, speciellt på slutet.
Jag håller med dig om att serien har sunkat till sig men att kritiken ändock är överdriven.
RS250RR skrev:Tydligen har Haga och Renegade Ducati enats om ett kontrakt för 2004superbike kan bli lite roligare än 2003 får vi hoppas.
Goodstuff skrev:Så det blir två småknattar i det teamet eftersom de har Leon Haslam under kontrakt sedan tidigare. För inte satsar väl Renegade på både WSBK och BSB samtidigt?
Don Quixote skrev:Jag var av den bestaemmda uppfattningen att Renegade skulle koera BSB. Hmm.. Detta faar kollas upp.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |