Hahaha! Google har alltid rätt!? Eller vad säger man om den här?

Dr.Bike

Guest
Ehum... Glashus?

:rofl

10 poäng broder!

Och ja! Den :cdevil Blomkvist eller vad han heter ska få en snigel på ögat! :gnissla
Eller grus i oljan! Min pappa är mkt starkare! ;)

Kul manipulering med helljuslapan...med tanke på "nutidsorienteringen" här på forumet! :D *skrattar kärleksfullt*

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Den här är också bra:D

Bifogat

• Bild 1.png
    Bild 1.png
    58.4 KB · Visningar: 237

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men var snäll mot henne en stund nu, hon kanske tar illa upp.....

Hon fick ju bara ett litet hjärnsläpp, och det ska vi väl inte tracka henne för så hon inte vill komma tillbaka hit?

Ähh, hon tål det och skrattar själv åt fadäsen!

Vad annars ska man göra? Nash blev ju kung fotpinne på forumet, någon annan lär aldrig sluta associeras med silvertejp och lyktstolpar, alla har vi våra pik-möjligheter, det gäller bara att komma ihåg alla!

Hudik

Guest
Ähh, hon tål det och skrattar själv åt fadäsen!

Vad annars ska man göra? Nash blev ju kung fotpinne på forumet, någon annan lär aldrig sluta associeras med silvertejp och lyktstolpar, alla har vi våra pik-möjligheter, det gäller bara att komma ihåg alla!

Det tråkiga är att jag missat det där med Nash, kraschen vet jag om men inte det med fotpinnen, eller var det det med att han fick i fotpinnen men inte knät som har skrev i nån tråd för några månader sen?

F*n va alla trådar kommer "off topic" hela tiden...

Dr.Bike

Guest
Här har vi iaf en "sann" ! :)

Bifogat

• hojval.jpg
    hojval.jpg
    10.8 KB · Visningar: 78

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det tråkiga är att jag missat det där med Nash, kraschen vet jag om men inte det med fotpinnen, eller var det det med att han fick i fotpinnen men inte knät som har skrev i nån tråd för några månader sen?

F*n va alla trådar kommer "off topic" hela tiden...

Den tråden är legendarisk, han trodde att passagerarfotpinnarna var kopplad till någon strypning, eftersom motorcykeln inte gick lika fort när han skjutsade!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fanns en till såndär, där var man sökte på något helt oskyldigt...
typ "Nallebjörn i rullstol"
och den föreslog typ "Cp hora i rullstol på gotland" :p... Men det är sånt som händer ^^ Man kan ju aldrig göra ett perfekt program :p.
T9 är ju lika sjukt, "negerhora" finns med i sony ericsson by default :p... Fanns i allafall fram tills att en 70 årig tant, mailade en lista med typ 15 000 ord hon hade hittat i sin mobil som var stötande till ericsson :p
:felämne sry :p

Att slå in: "Benke köper ludd på Ica Maxi" i T9 ger ju också ett frapperande resultat

Hudik

Guest
Den tråden är legendarisk, han trodde att passagerarfotpinnarna var kopplad till någon strypning, eftersom motorcykeln inte gick lika fort när han skjutsade!

:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt

Ha Ha, var det det som det var om, ja ja, då fattar jag... :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom