Gottis skrev:1984504Ja så är det dom flesta har inga hål så man får borra själv
E-racing har en skit snygg Hajfena i kolfiber riktigt tjock o go
pitte skrev:2221207Hur fäster man en sådan? Ska jag borra hål i min fina sving?
Gottis skrev:2221536typ ja och sen gänga den
#space skrev:2221543
ps/Jag har nitat ditt mina
/micke
Men Lillen då, det är ju bara att då till killarna på Eksjö Special Svets och tala om vad du behöver så fixar dom det :TummenuppR1Lillen skrev:1984644ok då vet jag...
Gottis skrev:2221536typ ja och sen gänga den
pitte skrev:2221934Är det verkligen riskfritt att borra hål i svingen? Tänkte om det finns någon som haft otur och det blivit sprickor etc.
Gottis skrev:2222038borra i mitten ska inet vara några problem alls men om du inet vill så kan du sätta den med epoxi men jag tror inte det håller
Känns lite som att poängen med skyddet försvinner dåNeutral skrev:2222258Finns ju de som satt fast sina med två buntband också men det är nog lite spännande på besiktningen då.
Jag hade dubbelhäftande tejp och buntabnd på min TRX. Satt som satan.Neutral skrev:2222258Finns ju de som satt fast sina med två buntband också men det är nog lite spännande på besiktningen då.
Tror Swedie kan ge dig exempel på hur man inte gör... Drar fram Knutstorp -05 ur minnetpitte skrev:2222057Ok. Jag ska tjuvkika på lite andra hojar så löser det sig nog då. Gäller tydligen att våga i den här branschen och inte bara när man kör, utan i garaget också. Stort projekt för mig de här, ha ha
Måste tyvärr kliva ner från mina höga häst då även vår fena varit nära att trilla lossYmmot skrev:2222272Tror Swedie kan ge dig exempel på hur man inte gör... Drar fram Knutstorp -05 ur minnet
Gustav O skrev:2222267Jag hade dubbelhäftande tejp och buntabnd på min TRX. Satt som satan.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|