hållundan skrev:Jeflar. Det var inte mycket man behövde läsa ikapp här
Jävlar, Val´disére. Mmm, mumma. Vill åka tillbaka...
Stay tuned for the most movie of'em all...
Oh, handsome. Wanna boom boom?fluppen skrev:
ola_sandin skrev:Är det någon vänlig själ här som ska till mcmässan till helgen? Isf har ni plats för två?![]()
Barrett skrev:Jag kan ev. lösa det. Är det lördagen som gäller? Tider? Jag jobbar lördag kväll/natt så jag bör iaf vara tillbaka i stan vid senast kl. 19
ola_sandin skrev:Japp, lördag passar mig bäst. Det är väl bäst att vara där tidigt. Tjejen jobbar i och för sig natt på fredag, men det ska nog gå att få upp henne på lördagmorgon.Du kan väl höra av dig om det blir nåt... 0704688741 /Ola
Barrett skrev:När börjar det? (på lördagen alltså)
Jag ska försöka kolla upp lite saker ikväll så du kan få besked till i morgon
ola_sandin skrev:Är det någon vänlig själ här som ska till mcmässan till helgen? Isf har ni plats för två?![]()
Ånej, ytterligare två fulla Halländningar på mässanfluppen skrev:Ska du inte åka med klubben ?? Jag och Magnus ska göra det, buss dit, kan dricka bärsa och så
![]()
hållundan skrev:Ånej, ytterligare två fulla Halländningar på mässan![]()
Hahah, härligt att höra. Annars bra eller? Jag har feber å grejer. Dricker en virre med te nu. Sådär gott.fluppen skrev:Ja e född full...ful blir när jag e nykter![]()
hållundan skrev:Hahah, härligt att höra. Annars bra eller? Jag har feber å grejer. Dricker en virre med te nu. Sådär gott.
ola_sandin skrev:Tor 27 jan 10.00-20.00
Fre 28 jan 10.00-20.00
Lör 29 jan 09.00-20.00
Sön 30 jan 09.00-17.00
Vet inte, tjejen jobbar ju fredag natt så hon vill nog sova så länge hon får. Bestäm du, men innan lunch kan vi väl försöka vara där. Då hinner du väl hem till jobbet mä.../OlaBarrett skrev:När ska åka tycker du?
ola_sandin skrev:Vet inte, tjejen jobbar ju fredag natt så hon vill nog sova så länge hon får. Bestäm du, men innan lunch kan vi väl försöka vara där. Då hinner du väl hem till jobbet mä.../Ola
ola_sandin skrev:Vet inte, tjejen jobbar ju fredag natt så hon vill nog sova så länge hon får. Bestäm du, men innan lunch kan vi väl försöka vara där. Då hinner du väl hem till jobbet mä.../Ola
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!