Handelsboden Kortege

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Hej alla hojåkare. Den 27 Maj (Preliminärt) ska vi samla ihop så många åkare som möjligt för stöd till www.minstoradag.org
Hoppas vi ses, kommer att finnas info på Handelsboden.com

komodo

alkis
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Aprilia Tuono-18
ja e på! men påmin gärna när d börjar dra i hopp sig...lider av mkt dåligt minne:)

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Synd att det inte är i min del av landet... Sådana här saker är perfekta, köra hoj och förhoppningsvis göra skillnad för någon!

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
vad ska vi göra? Umgås och åka hoj !!
Läste på handelsbodens hemsida och kikade på förra årets Kortege.
Jag skickade förfrågan om även STHLM ska göra nått liknande, en kortege som kalmar tror jag det va och fick då svar;

Handelsboden kortegen kommer att genomföras i alla städer där vi har butiker så även stockholm. Varje butik väljer själv sin organisation som man vill stödja och för vår del har vi fastnat för Min stora dag.
Min stora dag är en organisation som hjälper och stöttar svårt sjuka barn. Man anordnar bla upplevelser och möten med idoler, man kan säga att dom är något av en önskebrunn för barnen. Kungahuset och mängder av svenska kändisar ställer årligen upp och bidrar till deras verksamhet. Mer utförligt kan du läsa på www.minstoradag.org

Vi jobbar nu för högtryck med schemat för den 27 maj och om allt går som det ser ut att göra så kan vi utlova en härlig dag och mängder med pengar till Min stora dag. Målet som vi har är 500 hojar i kortegen. Karlstad lyckades med över 300 och vi skall banne mig inte vara sämre. Så tala med vänner och bekanta för ju fler som kommer destå bättre kommer det hela att bli.

Kan bli grymt kul.....

Brumme

The man with the third life
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
VN 1600 CL -04. CB600 Hornet -98
Uppdatering angående Kortege.
Nu är det klart med slutmålet för kortegen och det blev Vitabergs parken. Där kommer det att bli Live musik av Rock´nroll band och även en MYCKET folkkär kvinnlig artist som jag tyvärr inte kan avslöja nu.
Fler detaljer kommer här på forumet men för att underlätta all info så rekomenderar jag er att skicka ett mail till stockholm@handelsboden.com och be om att få vara med på mailutskicken. Då får ni inte bara veta om hur och när kortegen går utan även så får ni innan alla andra veta när det är rea osv.

// Brumme

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping