Handledare för trafikkörning i Stockholm (norrort) sökes

Opec

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2013
Hoj
Kawasaki Er6-n 08
Hej,

Kör för närvarande på skola för att ta tungt kort men vill gärna komplettera privat. Dels för att få in fler timmar men även för att få träffa lite trevliga hojåkare :) Är relativt nyinflyttad och känner därför ingen som har möjlighet att åka med mig. Slänger därför upp en förfrågan här.

Tack på förhand!

Opec

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2013
Hoj
Kawasaki Er6-n 08
Jag passar på att bumpa tråden. Är i sluttampen av övningskörningen och skulle behöva få in lite mer trafikkörning. Har inga problem med att bjuda på mat och en kall en efter avslutad körning.:fyllisar Annan ersättning kan även komma på tal. Skulle verkligen uppskattas!

withberg

Medlem
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
GSXR 750 -01, GSXR 600 -02
Bättre att lägga denna i Stockholmsforumet istället fler som ser, har tyvärr haft kortet för kort tid för att vara handledare.

Opec

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2013
Hoj
Kawasaki Er6-n 08
Bättre att lägga denna i Stockholmsforumet istället fler som ser, har tyvärr haft kortet för kort tid för att vara handledare.

Då jag inte vet hur man flyttar en tråd så kan moderator stänga den här så öppnar jag en ny i Stockholmsdelen.

Ivan

Rock on!
Gick med
21 Jul 2010
Hoj
Orange.
Bara en tanke - ponera att någon ställer upp som handledare, måste personen då gå handledarkurs efter att ha blivit godkänd som handledare etc. Hur lång tid tar en sådan process? Två månader kanske? Mer? När vill du ta körkortet?

withberg

Medlem
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
GSXR 750 -01, GSXR 600 -02
Bara en tanke - ponera att någon ställer upp som handledare, måste personen då gå handledarkurs efter att ha blivit godkänd som handledare etc. Hur lång tid tar en sådan process? Två månader kanske? Mer? När vill du ta körkortet?

Behövs ingen handledarkurs, skickar bara in papper, tar max 2 veckor

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...