Handroid POD - Pekfingererror...

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Aldrig får man va nöjd! ;)

Ja jag har meddelat ÅF men inget svar ännu.

Vad tror ni, töjer sig lädret och man kan somna om eller blir det fortsatt blodstopp, spruckna sömmar o jävel? Symaskinsföraren måste ha nyst, klämmer en del och högerhandsken är nämnvärt bekvämare:

TofO7.png

9TOPZ.jpg

Nn5dG.jpg

e8gN3.jpg

JlXSN.jpg

7MJl.jpg

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Fukta dem o töj ut, fixat

Raderad medlem 51742

Guest
Begär att få en ny handske och sälj den trasiga handsken till mig för en hundring så jag kan bygga om den till en invalidhandske för mitt brutna finger. Win-win :tungan

Skämt åsido. Jag hade nog försökt se till att få handsken bytt direkt. Visst töjer sig lädret lite och du kan ju ev även påskynda processen med vatten och att töja med något verktyg, men det ser ju ut som att den är felsydd och om den nu känns väldigt för trång vore det väl surt att chansa och vänta en tid för att sedan konstatera att handsken fortfarande är för trång och du kanske inte längre kan reklamera den?

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Sitter de inte tight från början kommer de att sitta som tumvantar om någon vecka. Trodde det stod fel storlek i mina först för att de va så små. Våldade på mig dem, satte händerna under vattenkranen o gav mig ut på första passet. Efter en halvdag så satt de perfekt! Ring återförsäljaren så bör du ha ett svar direkt som antingen är "prova att köra in dem lite" eller "kom tillbaka med dem du", så kan du börja använda dem redan idag.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Absolut, köper resonemanget att läder töjer sig men kruxet är naturligtvis att 1 av 10 avviker från de övriga. Inget svar ännu men så drog jag iväg meddelandet igår kväll så förhoppningsvis kvicknar de till snart =)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping