SimmPsi
Klysmafili e Najs!
Hur många använder det och är det praktiskt, tanken har slagit mig men kan man bli distraherad och köra in i en parkerad buss lr nått annat medans man pratar?
Gustav1 skrev:Man kan faktiskt stanna på lämpligt ställe och prata där istället.
MHK skrev:GPS är det ingen som anväder det då på hojen?
Då måste du ha bra grejjer!Mcbudet skrev:När jag jobbar kör jag med handsfree det funkar fint!! in med snäckan i örat och säkra med gaffatejp!
Då funkar det att ta på och av hjälmen hela dagen (ca 40ggr)
man hör klockrent men för den man talar med är det lite värre... men man hörs relativt bra upp till 100kr/h
Mcbudet skrev:men man hörs relativt bra upp till 100kr/h
maverick_750rr skrev:Kan man verkligen ha det på hojen???
Seriöst?
750RR
Köp en Goldwing när du ändå håller påMattiaz skrev:3 polare till mig har det på sina hojar, och det fungerar hur bra som hellst!
Är faktiskt sugen på att själv skaffa en till nästa säsong
kajlyl skrev:Köp en Goldwing när du ändå håller på
du kan ge dom till mig så jag kan köpa en ny hojj att slita ut kan skriva Mattias över hela hojjen om du villMattiaz skrev:Varför spara när man har mycket pengar att göra av med
Iofs... kan ju köpa öhlinframgafflar istället, fast de har jag nog mindre användning för....
E man prylgalen så är man
Kan tilläggas att polaren som har GPS, har den monterad på en sporthoj, och han kör ifrån en hel del... så de e inte bara för posering vid korvkiosken haha
bmwjohan skrev:det skulle vara suveränt att ha det när man är ute och busbränner för jag har en del kompisar som sitter och lyssnar på snutradion rätt mycket. ifall man får jag kan det vara mycket bra att få lite tips om hur många som jagar en och var dom befinner sig.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |