polymoog
Ny medlem
- Gick med
- 6 Apr 2014
- Hoj
- Suzuki GSX650F 2008 / Honda NT Revere 650 1990 / Honda MT5 1989
Jag har ett par tjockare handskar från Richa men tycker inte om dem, superblaffiga och man blir som kallsvettig om händerna på en gång ...
Har letat lite och hittat hur många som helst, funderar på någon utav dessa :
RST Titanium Outlast WP 1106 Glove Black
COMET Black
BIKE PERFORMANCE HANDSKE E45
RUKKA APOLLO MC-HANDSKE I SKINN MED GORE-TEX. SVART
Handske Alpinestars STELLA WR-V GTX
Har någon utav er någon bra tips på handskar som funkar mellan typ 0 - 10C? Har någon kanske provat någon utav dessa som jag nämner här? Känns ju surt att inte åka eller inte åka långt, bara på grund av att man fryser om händerna ... ja man kan ju också skaffa handtagsvärme men jag gillar handgreppen som jag har nu, och vill inte krångla med någon installation, kanske blir att man gör så längre fram ändå för det är smidigt att ha, har på gamm-Hondan . Men för nu, vore jag tacksam för tips eller råd ang handskar
Har letat lite och hittat hur många som helst, funderar på någon utav dessa :
RST Titanium Outlast WP 1106 Glove Black
COMET Black
BIKE PERFORMANCE HANDSKE E45
RUKKA APOLLO MC-HANDSKE I SKINN MED GORE-TEX. SVART
Handske Alpinestars STELLA WR-V GTX
Har någon utav er någon bra tips på handskar som funkar mellan typ 0 - 10C? Har någon kanske provat någon utav dessa som jag nämner här? Känns ju surt att inte åka eller inte åka långt, bara på grund av att man fryser om händerna ... ja man kan ju också skaffa handtagsvärme men jag gillar handgreppen som jag har nu, och vill inte krångla med någon installation, kanske blir att man gör så längre fram ändå för det är smidigt att ha, har på gamm-Hondan . Men för nu, vore jag tacksam för tips eller råd ang handskar