Helmetrock
Cylindergrinder
- Gick med
- 8 Dec 2006
- Hoj
- Because real men don't eat sushi, BMW Rockster, hos doktorn och vilar sig....
Jag är på gång och ska köpa nya handskar och stövlar till nästa år.
Förra året hade jag ett par Oxtar TCS, de vanliga svarta... Tyvärr höll de inte tätt i tårna
Men jag har hört att Oxtar ska byta namn och komma med en helt ny modell, är det någon som känner till något om när de kommer och har lite info om dem? Och eventuella tips på liknande stövlar är välkomna!
Ett krav: de ska vara ganska stela i fotleden
Handskarna jag hade förra året var ett par Halvarson Dino racinghandskar i känguruskinn med hårda knogar. De var jag nöjd med, men jag har sett att de har några Dainese racinghandskar (dubbla priset) på Yamahacenter, är det någon som provat dem? Och samma där, har någon tips på ett par tunna handskar med bra skydd så är det välkommet!!
Budget max 4.5-5000 eller så...
Förra året hade jag ett par Oxtar TCS, de vanliga svarta... Tyvärr höll de inte tätt i tårna
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Ett krav: de ska vara ganska stela i fotleden
Handskarna jag hade förra året var ett par Halvarson Dino racinghandskar i känguruskinn med hårda knogar. De var jag nöjd med, men jag har sett att de har några Dainese racinghandskar (dubbla priset) på Yamahacenter, är det någon som provat dem? Och samma där, har någon tips på ett par tunna handskar med bra skydd så är det välkommet!!
Budget max 4.5-5000 eller så...