Det tyckte du?
Hoppas du fattar att de flesta tror du är en flame, missta det inte för avundsjuka
Dom flesta HOPPAS nog att han är en flame
Det tyckte du?
Hoppas du fattar att de flesta tror du är en flame, missta det inte för avundsjuka
Dom flesta HOPPAS nog att han är en flame
Njae, mycket ord, låg problemisolation och mycket avundsjuka, faktiskt... Men nu börjar tråden sakta men säkert bli lite mer teoretisk
Du ger mig inget val, can you please kiss your ass!
Jaja...
Det känns som att den här tråden börjar lida emot sitt slut... En del av er känner sig helt klart väldigt osäkra, men det finns också en del andra som skriver riktigt bra grejer. Till er säger jag igen, tack igen för många fina tips och kommentarer!
Nej, utan tvärtom. Enligt mig var kombinationen riktparering+acceleration+halt bakdäck det som förorsakade det hela. Han hade antagligen klarat sig bättre utan den där riktpareringen som han gjorde under gaspådrag. Med hala däck gäller det att hålla stabil fart under riktparering istället för att gasa på så som han gjorde. På filmen såg det ut som att han inte alls tänkte sig för, han bara gasade snabbt och samtidigt svängde hojen, det gick inte den gången då det inte fanns fästa i bakhjulet för att hantera det...
Jag tror inte att sånt händer så jätteofta, men jag tror det händer ibland, folk som är för ivriga på gasen med sin nya hoj, speciellt i sådana här sammanhang då en annan står och filmar...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|