Har du fått böter?

Böter!

• Antal röstningar
    0

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Du kommer ju o åka fast som du kör:p låg bakom dig i bil i lördags genom ljusdal.
Fan va du kör pöjk! omkörning av två bilar alldeles innan en rondell, va skulle det va bra för :confused
Skönt ljud hade du iaf.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ni som har, skriv för vad ni fått böter!

BTW: Är det någon som har åkt dit för att ni skussat? Någon som ens hört talas om nån som åkt dit för det? Vad är det för straff? 2*300 kr va?

Min kompis tror inte jag vågar skussa :D Är det bara 600 kr i böter är det ju inga problem, för det är inte ofta man blir stannad... Det är ju heller inte säkert att dom tänker på det, om man har lite flyt...

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
NSR_Martin skrev:
Ni som har, skriv för vad ni fått böter!

BTW: Är det någon som har åkt dit för att ni skussat? Någon som ens hört talas om nån som åkt dit för det? Vad är det för straff? 2*300 kr va?

Min kompis tror inte jag vågar skussa :D Är det bara 600 kr i böter är det ju inga problem, för det är inte ofta man blir stannad... Det är ju heller inte säkert att dom tänker på det, om man har lite flyt...
tror knappast att det är samma böter som på moppe och lätt mc...

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
AtlantiZ skrev:
Du kommer ju o åka fast som du kör:p låg bakom dig i bil i lördags genom ljusdal.
Fan va du kör pöjk! omkörning av två bilar alldeles innan en rondell, va skulle det va bra för :confused
Skönt ljud hade du iaf.

hahaha, vilket sammanträffande, jo jag kör som en stolle, lite dumt ibland men wtf..... :D :D :tungan

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
AtlantiZ skrev:
Skönt ljud hade du iaf.

hmm var det på kvällen lr. på dagen?

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
AtlantiZ skrev:
På dagen runt två tiden, helblå DTR125, eller var det kanske Hammet? (han bor väl oxå i ljusdal?)
samma kille vettu :hihi jaja, vad gjorde du i ljusdal då? just passing by?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Åkte dit för trimning med moppen, men det är allt... höll dock på att bli stannad av farbror länsman för nån timme sen.
Körde lite väl snabbt genom stan när jag såg snuten stå och vifta med armarna vid vägkanten.
Eftersom jag vet att alla människor är goda innerst inne så vinkade jag glatt på honom och fortsatte köra :D

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
kaZmur skrev:
Åkte dit för trimning med moppen, men det är allt... höll dock på att bli stannad av farbror länsman för nån timme sen.
Körde lite väl snabbt genom stan när jag såg snuten stå och vifta med armarna vid vägkanten.
Eftersom jag vet att alla människor är goda innerst inne så vinkade jag glatt på honom och fortsatte köra :D

:rofl :rofl

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
jag fick 600 i böter för vejningsplikten.. det slutade med att en bil körde på mej.. då körde jag moppe som tur var... ont iaf

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Messiah skrev:
samma kille vettu :hihi jaja, vad gjorde du i ljusdal då? just passing by?
Va i Hudik för o lämna in prillan på service, sen drog vi till Järvsö för o kolla in nya lokalerna på Järvsö cykel och motor. Skulle käka i ljusdal, o det va då ja såg dig :)

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
AtlantiZ skrev:
Va i Hudik för o lämna in prillan på service, sen drog vi till Järvsö för o kolla in nya lokalerna på Järvsö cykel och motor. Skulle käka i ljusdal, o det va då ja såg dig :)

jaja, hur såg det ut i järsö då? har inte varit och kollat där än....stort lr?

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Messiah skrev:
jaja, hur såg det ut i järsö då? har inte varit och kollat där än....stort lr?

Dom hade stängt aldelles innan vi kom, men ja kikade in o det såg stort o fräscht ut, men utsidan var ganska risig. Ska glida förbi till sommarn o kolla riktigt när dom har öppet.

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
AtlantiZ skrev:
Dom hade stängt aldelles innan vi kom, men ja kikade in o det såg stort o fräscht ut, men utsidan var ganska risig. Ska glida förbi till sommarn o kolla riktigt när dom har öppet.

kan väl hojta till här inne isf, så joinar jag dig om nsr:en går frammåt då :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...