Att kunna säga nej är ett mycket sunt beslut, jag har lärt mig att säga nej, tappat en del "kompisar" men mår så mycket bättre.Samma som du har, mindre stress. Kanske genom att säga nej mer ofta. Ev. genom att bli mer av ett arsehole. Vi får se.
Att kunna säga nej är ett mycket sunt beslut, jag har lärt mig att säga nej, tappat en del "kompisar" men mår så mycket bättre.
Våga säga nej!
Jag tycker du ska byta nick till "Positiva Rune"Nej är bajs, säg ja, det blir roligare!
För att?Fortsätta säga åt folk att nyårslöften är idiotiska.
För att?
Därför att många saknar karaktär att göra det, dom behöver ett datum, en spark i arslet helt enkelt.Känns lustigt att det ska krävas ett arbiträrt datum för att få folk att ändra på sig. Varför inte bara göra det whenever?
Det kan jag inte svara på, det är en gammal sed sen lång tid tillbaka, men jag gillar ditt tänk.Det är väl det lustiga. Varför är det inte sin födelsedag? Varför är det inte varje månad? Varje vecka? Denna mentala uppfinning går förbi mig.
Om man nu har kommit på sitt nyårslöfte, varför inte börja direkt? Få lite försprång.
Jag tycker du ska byta nick till "Positiva Rune"
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |