Har fått återfall

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Hoj
En svensk
Hej alla likasinnade
Lovade mej själv för ca 10 år sedan att aldrig skaffa någon mera mc
då kroppen sa ifrån,åkte enduro och cross på motionsnivå.
Han nog förbruka ca 10 olika hojar både 2t och 4t men blev tillslut föräskad i 4t..
För en tid sedan närmare bestämmt för några dagar sedan tog en polare med mej en sväng för att titta på en husa motard,rasad motor men en annan följde med.Dock ej av samma årgång så det behövdes kopplas om div el för att få allt att lira ihop.Har ganska bra erfarenhet då min syselsättning sedan 86 varit inom bilbranchen som servicetekniker
samt som hobby,båtar med volvos marindieslar.
Tror inte det tog två minuter för mej att bästemma mej,den skulle jag ha vet inte vad som flög i mej gubbsjuk sa frugan,men snygg som fan var den svart plast breda feta fälgar skiva nästan lika stor som fram hjulet, vilken gubbe kan motstå det.Så nu står den på jobbet och det tog mej en kväll att få igångden, men nu startar den ialla fall å går skapligt:yoparty
Har aldrig ägt någo husa förut bara japps så jag har ingen erfarenhet av dom men .
Så många frågor kommer att dyka upp till alla er som sitter inne med så mycket erfarenhet å kunskap
Peter

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Välkommen till det riktiga livet igen! :krama

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...