Forsberg
Den som söker han letar...
hållundan skrev:Å Forsberg, du vet att jag ska tjöpa hunben oxå =)
Trodde inte du var intresserad längre då du har hojen på annons Men om du vill ha så kan du vara lugn, jag glömmer inte
hållundan skrev:Å Forsberg, du vet att jag ska tjöpa hunben oxå =)
Jo föffan, jag är intresserad. Ingen tjöper ju min hoj ändåForsberg skrev:Trodde inte du var intresserad längre då du har hojen på annons Men om du vill ha så kan du vara lugn, jag glömmer inte
Jag tycker fortfarande att min står bra med orginalstödet, det skiljer säkert en del mellan 1000 och 600 då.zilver skrev:Men måtten jag angav innan funkar säkert kalas med stöd modifikation.
Den blev nu ca 2 cm högre och aningen hårdare. men som sagt skall ut och Ö-köra senare så då skall jag testa hög fart lite bättre.
Kan bara säga gör stag nu och få en ny cykel
Har du tillverkat några?!Forsberg skrev:Hur satte ni upp hojen när ni bytte benen? Vill inte gärna missa något så allt ramlar ihop när man drar ut skruvarna
hållundan skrev:Har du tillverkat några?!
Jihaa Eller
Det är fusk på hög nivå! Fil, vinkelslip och pelarborrmaskin är enda tillåtna verktygen.Forsberg skrev:Jag har bara tagit två plattjärn och borrat hål i, 145 mm cc. Tänkte ta och testa bara, sen får vi se om vi vill ha andra mått på de riktiga. Funderar på om jag ska NC-fräsa de riktiga, så de blir riktigt fina
Jag hade en styck flickvän som höll hojen lutad på sidostödet medans jag bytte hundben.Forsberg skrev:Hur satte ni upp hojen när ni bytte benen? Vill inte gärna missa något så allt ramlar ihop när man drar ut skruvarna
Spännband går säker kanon, Självklart får du kompensera den perfekta formen på stagen med ngn otäck färgForsberg skrev:Det borde väl gå bra om man hänger upp hojen i bakramen i taket med spännband eller nåt?
Tänkte måla Hållundans stag chockrosa
Forsberg skrev:Det borde väl gå bra om man hänger upp hojen i bakramen i taket med spännband eller nåt?
GE mig, jag betalar fan extra för chockrosa stag... lätt....Forsberg skrev:Det borde väl gå bra om man hänger upp hojen i bakramen i taket med spännband eller nåt?
Är det nån som vill ha hundben så rita bara ned måtten å PM:a mej. Kör vattenskärare & laserskärare kan ordna i vanligt bonnastål & rostfritt...hållundan skrev:GE mig, jag betalar fan extra för chockrosa stag... lätt....
Hmm...fan va najs.... Ska ju ändå iofs sälja hjärtat, men så länge ....
Hmmm, den som är så fin, varför köper ingen egentligen Känner att jag har gjort mitt med henne nu.... Skrapar fotpinnar, knän å allt man kan få i backen... Kör som en tok å hänger med folk (R1 )... NU är det dags att byta...
Jag har då kört med stödet helt orginal sedan förra våren, har inte ens funderat på om den ska välta, man får ju tänka lite på vart man ställer den redan från början så att säga.Netrooter skrev:Blev kanon på hojjen med att byta ut hundbenen och även spänna på fjädern.. Både känns och syns riktigt mycket!
Kan varmt rekommendera att göra detta!
Dock känns det som den lutar lite väl mycket på orginalstödet... funderar på att svetsa på lite under stödet så den kommer upp lite.. Eller vad tror ni - håller det ändå?!
Richi///
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |