har jag satt ett för lågt pris???

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Ort
H-Town
Hoj
F4 Izzle
hm, vet inte riktigt... men 45 för det bojsänket, kanske e samlarvärde? eller som han skrev: körd av gammal gubbe. sjukdomstillstånd? demens? tror kanske det e 1996 fortfarande? :D
 
Last edited:

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Original!

Hej,

ZXR 1993 till 1995 är samma hoj fast bara lite designförändringar.:tummenupp

25.000-- för din ej helt original och lätt modifierade ZXR är väl kanske helt rätt. Men det vet du om den är såld inom en 10 dagars period. Om du nu tror att din är grymmt billig, så får du säga till eventuella spekulanter att du är nerringd och det är budgivning som gäller. Det är du och köparen som sätter det slutgilltiga PRISET:confused:

45.000..:gnissla är säkert bara en dröm för säljaren, han skriver väl att han tager bud. För en som gillar helt original, hojen som den designades utav ett stort designteam på Kawasaki en gång i tiden och håller med detta team är detta en perfekt hoj. Är milen helt ok så är det gott. Men hans cykel kommer inte att säljas utan att prisnivån kryper ner minst 20% och att det sedan finns ett litet förhandlingsutrymme. Samtidigt vet man inte. Gubbe med mycket flis som alltid önskat en Grön Ninja, rätt model 1993a då Scott Russel tog segern i Superbike VM med den. Som Ninja älskare hade jag nog sökt vidare efter den ensitsiga varianten. Men va fan 45.000-- han måste ju prova. Han skapade ju rubriker här på sidan:D

En och annan kommentar om ålder och demens, kommer väl alla att få höra under livets gång. Om man håller sig i livet!

Toyman "gubbe med ånk":D
 

Bifogat

  • IMG_2158 hp.jpg
    IMG_2158 hp.jpg
    235.7 KB · Visningar: 310
Last edited:

MC Doktorn

Guest
45000 för en 15 år gammal sporthoj :va

Är det antikvärde på dessa hojar?
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Din är helt ok prissatt Abbe men den andre kommer ALDRIG att få 45k för en vanlig zxr 750 -95, det är rena larvet.
 

cyko miko

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2007
Ort
gävle
Hoj
Yzf 1000
Jag är eventuellt sugen att komma o kolla på din hoj....Du har inte vägarna förbi den norra delen av landet typ sthlm??fan långt ner till dig.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag är eventuellt sugen att komma o kolla på din hoj....Du har inte vägarna förbi den norra delen av landet typ sthlm??fan långt ner till dig.


nja tyvärr inte:pannkyss

Din är helt ok prissatt Abbe men den andre kommer ALDRIG att få 45k för en vanlig zxr 750 -95, det är rena larvet.


har en kille här på sporthoj som vill pruta ännu mer på priset (25000), tycker nog att det är lite magstarkt av honom, har dock en spekulant imorgon på den så förhoppningsvis blir den såld:tummenupp

sen drar jag ner till überland och tar hem en mille:tungan , ska du med mackan?
 
Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
nja tyvärr inte:pannkyss




har en kille här på sporthoj som vill pruta ännu mer på priset (25000), tycker nog att det är lite magstarkt av honom, har dock en spekulant imorgon på den så förhoppningsvis blir den såld:tummenupp

sen drar jag ner till überland och tar hem en mille:tungan , ska du med mackan?

Tja allt beror ju på hur mkt du behöver pengarna...vore jag i dina kläder skulle jag vara lite kylig.

Va ska du hämta en mille?? Var?

Då ska du inte köpa min Spetta då? :tungan Vi drar nämligen österut igen, flyttar hem till Stockholm (äntligen) 7 juli och behöver alla cash till nya huset. Köper sannolikt något annat i aug men det blir en senare fråga.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
inte ens min R6a 01a får man 45K för.... du har enligt mitt tycke mycket rimligare pris på din kawwa..
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
nja tyvärr inte:pannkyss




har en kille här på sporthoj som vill pruta ännu mer på priset (25000), tycker nog att det är lite magstarkt av honom, har dock en spekulant imorgon på den så förhoppningsvis blir den såld:tummenupp

sen drar jag ner till überland och tar hem en mille:tungan , ska du med mackan?

Min erfarenhet är att hur jävla lågt pris man än sätter så är det alltid en stjärna som tror sig kunna pruta. Gäller även om man ligger 30-40% vad alla andra likvärdiga objekt på blocket ligger. Ibland får jag intrycket att vissa inte ens är intresserade av hojen, dom bara mejlar iväg en massa bud för att se vad dom kan få ner prylarna till.

25" är definitivt inte dyrt för dylik hoj i bra skick. Du hade säkert kunnat begära lite till men då får du vara mer benägen att tillåta prut och räkna med att det tar lite mer tid.

Edit: Du skulle kunna lägga till i annonsen att du inte är intresserad av prutning med tanke på det redan låga priset så kanske du slipper lycksökare....
 
Last edited:

paem

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Timmernabben
Hoj
ZX10R -04 , Versys 650 -15
nja tyvärr inte:pannkyss




har en kille här på sporthoj som vill pruta ännu mer på priset (25000), tycker nog att det är lite magstarkt av honom, har dock en spekulant imorgon på den så förhoppningsvis blir den såld:tummenupp

sen drar jag ner till überland och tar hem en mille:tungan , ska du med mackan?



Kan väl aldrig va mig du menar :hihi tycker nog det är aningen för mycket
med tanke på att det saknas dakaler ,avgassystemet är söndersågat och att den inte går som den ska , en annan sak är den att du hade den för 28000:- och sänkte sen till 26500 :- sa att detta var lägsta pris ,,för att veckan efter sänka till 25000:- , låter för mig som att du är i behov av pengar så då kan man ju alltid testa att pruta lite till :tungan men men hoppas du får den såld jag hittar alltid nått annat
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Kan väl aldrig va mig du menar :hihi tycker nog det är aningen för mycket
med tanke på att det saknas dakaler ,avgassystemet är söndersågat och att den inte går som den ska , en annan sak är den att du hade den för 28000:- och sänkte sen till 26500 :- sa att detta var lägsta pris ,,för att veckan efter sänka till 25000:- , låter för mig som att du är i behov av pengar så då kan man ju alltid testa att pruta lite till :tungan men men hoppas du får den såld jag hittar alltid nått annat[/QUOTE


du prutade på 28, du prutade på 26,5 och nu prutar du på 25, sänker jag den till 20 lär du pruta på det med, lämna in den för en ombestyckning så är saken ur världen, men just nu är det riktigt svårt att få en tid hos verkstaden, vill du inte ha det "öndersågade" slip on:et så medföljer ju originalet om du nu tycker att original låter coolare, eftersom du verkar tycka min hoj är så fruktansvärt ful med söndersågade prylar är det fantastiskt att du överhuvudtaget hörde av dig:huvet
 

paem

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Ort
Timmernabben
Hoj
ZX10R -04 , Versys 650 -15
prutade aldrig på 28 , jag frågade på 26,5 vad lägsta pris var eftersom du skrev "billigt vid snabb affär" i annonsen detta brukar betyda att det går att få ner lite till . sen var det du som hörde av dig när du sänkt den till 25 , och då var jag inte så intresserad längre ,,har några andra på g
 

HALLON1975

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Ort
Stureby/Enskede
Hoj
Yamaha XT600E, Ducati Monster 750
Sätter man för högt pris så finns det ingen som är intresserad, sätter man ett väldans lågt pris för att man vill bli av med den direkt så är ingen heller intresserad då de tror att det är något skumt!
Så de så!
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
OMVÄND förtäckt säljesannons..

Den var fan ny, grattis:)

Seså, fortsätt catfighten nu.....
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
prutade aldrig på 28 , jag frågade på 26,5 vad lägsta pris var eftersom du skrev "billigt vid snabb affär" i annonsen detta brukar betyda att det går att få ner lite till . sen var det du som hörde av dig när du sänkt den till 25 , och då var jag inte så intresserad längre ,,har några andra på g


gött:yoparty

OMVÄND förtäckt säljesannons..

Den var fan ny, grattis:)

Seså, fortsätt catfighten nu.....



:tummenupp :sissy
 
Last edited:

IronMike

Guest
folk är roliga, finns R1or, 02or som gått mer än min 04a - för 75, å jag vill ha 69 för min..

:gnissla
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top