har killen det jobbigt med tanten?

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Ort
I Skogen :D
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Hmm en sporthojare omnänd i annonsen ............

Ugluck ????????

Detta är inte den första annonsen som Johan23 har gjort sig impopulär !

Såg en annons tidigare där de skrev att han vägrade sälja till Johan23 !
 

Kaitzor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Bromma
Hoj
SV1000S (såld)
Hur kan man gå med på att sälja sin ögonsten bara för att "kärringen" tjatar? :va Hoppas han har fått henne att kompromissa bort nåt hon verkligen brinner för i gengäld :hihi
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
Tofast4Hjo skrev:
Ser till min förvåning att han liksom jag bor i Skövde!!!, hade jag varit singel hade jag sett till att han dumpade "rätt" skönhet

RÄTT...fattar inte...bara att slå dövörat till och köpa en till! :tummenupp
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tomas_e skrev:
Jag blir lindrigt sagt förvånad när en av mina annonser får svar från en Daniel Westergard eller nåt, detta tack vare att han svarat på alla annonser jag haft ute. Denna gång var han tydligen intresserad av min CBR 1000 RR som jag skall sälja. Jag hänvisar till ovan nämnda annonser och undrar hur nån kan missuppfatta "citat från annons" INGA MAILPOLARE, INGA CASH INGE SNACK, RING INTE, MAILA INTE OM DU INTE ÄR SERIÖST INTRESSERAD. Följande svar erhålles vid första kontakt: tråkigt att du skall sälja osv ok det kan jag köpa men när han nästa gång vill att jag skall jämföra CBR 1000RR emot GSX 1000R som han själv har(!!!!!!!!) så ber jag honom på ett mindre fint sätt att köpa tidningen Bike där sådana tester utförs. Vad fan kan inte folk läsa, har fler råkat ut för dessa gökar? :huvet :mad: :confused:
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
tomas_e skrev:
Jag blir lindrigt sagt förvånad när en av mina annonser får svar från en Daniel Westergard eller nåt, detta tack vare att han svarat på alla annonser jag haft ute. Denna gång var han tydligen intresserad av min CBR 1000 RR som jag skall sälja. Jag hänvisar till ovan nämnda annonser och undrar hur nån kan missuppfatta "citat från annons" INGA MAILPOLARE, INGA CASH INGE SNACK, RING INTE, MAILA INTE OM DU INTE ÄR SERIÖST INTRESSERAD. Följande svar erhålles vid första kontakt: tråkigt att du skall sälja osv ok det kan jag köpa men när han nästa gång vill att jag skall jämföra CBR 1000RR emot GSX 1000R som han själv har(!!!!!!!!) så ber jag honom på ett mindre fint sätt att köpa tidningen Bike där sådana tester utförs. Vad fan kan inte folk läsa, har fler råkat ut för dessa gökar? :huvet :mad: :confused:

Säger som far min

Att man är dum gör inget bara man inte visar det för andra....... :huvet
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top