Har moralfolket vunnit?

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag vilar min resväska...:glömdet

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Jag vet inte vem som håller på med Hor Net. Men suzuki....
Sedan vad gäller Hoztic.... Du läser aldrig poesi va? :tummenupp

GhostWriter

Känner hoztic vi e med i samma mcklubb.. ja jag e med i flera.. ska du kalla oss namn som du gjorde i din så kallade poesi håll dej till fakta!! Åk gärna med oss i adrenaline några gånger så kan jag lova dej att du inte är lika negativ. vi har många nybörjare o folk vi övningskör med som kompisar. Buset som är upplagt e bara en liten del av våran klubb. Men det e den som ses på ett sporthojsforum där folk oftast är intresserade av fortåka på sporthoj..

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Känner hoztic vi e med i samma mcklubb.. ja jag e med i flera.. ska du kalla oss namn som du gjorde i din så kallade poesi håll dej till fakta!! Åk gärna med oss i adrenaline några gånger så kan jag lova dej att du inte är lika negativ. vi har många nybörjare o folk vi övningskör med som kompisar. Buset som är upplagt e bara en liten del av våran klubb. Men det e den som ses på ett sporthojsforum där folk oftast är intresserade av fortåka på sporthoj..

Jeopardy ?

Nicotin

Guest
ingen idé att slänga mer bränsle på brasan..cs kommer ju sätta morgon fikat i halsen annars..:D

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ja jag gillar utflippade människor ju:tummenupp

jag läste det igen och ser en gixxer 750 framför mig med sidovagn :D

..har du klurat mer på part II ?

part II är outlaw ska du veta :yoparty

När jag mjölkat färdigt dig så hänger customskändaren fortfarande kvar i taket. Fortfarande utklädd till högerextremist alternativt greenpeace hippie.

Då du förmodligen är helt utmattad efter mjölkningen så får du ta en paus medans jag på ett rått sätt skär upp customskändarens outfit!

Sen drar jag igång med min charm alá josef fritzl och skriker när mina höst hormoner flödar! Customskändaren som egentligen inte fattar nånting börjar givetvis spana in min ölmage lite pitt ögt.

Då hänger jag fram snoken och börjar vildsint mysa djuriskt! Och customskändaren vrålar av njutning som bara en moralkärring kan!

Part I är under constrution as we speak.

All rights reserved.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...