Svedese
Ny medlem
- Gick med
- 16 May 2021
- Hoj
- MV Agusta F3 Rosso
Lägger upp den här tråden för att jag tycker detta faktum flugit helt under radarn hos mc-folk och nyhetsbevakning jag stött på.
Nu har jag inte gjort någon teknisk djupdykning, men jag tycker att min MV Agusta display spöar skiten ur det jag jämför med. Vilket i sig är helt orimligt.
En polare har en ny Monster och en annan en ny MT09, de displayerna kommer inte i närheten. Har jag missat något?
Några exempel som Agusta sticker ut med:
- Natt / dag läge.
- GPS visning i 2(!) olika framföranden.
- Telefon / headset styrning.
- Raceläge med varvtider, kurvlutning m.m.
- Farthållare och launch control.
Jag förstår om en GW eller Ultrglide har detta och mycket mer. Men jag jämför en F3 med vanliga street hojjar.
Nu har jag skrivit av mig och vill ha mothugg! Om inte annnat så kan jag verkligen rekommendera att titta på MV om man gillar tech.
Nu har jag inte gjort någon teknisk djupdykning, men jag tycker att min MV Agusta display spöar skiten ur det jag jämför med. Vilket i sig är helt orimligt.
En polare har en ny Monster och en annan en ny MT09, de displayerna kommer inte i närheten. Har jag missat något?
Några exempel som Agusta sticker ut med:
- Natt / dag läge.
- GPS visning i 2(!) olika framföranden.
- Telefon / headset styrning.
- Raceläge med varvtider, kurvlutning m.m.
- Farthållare och launch control.
Jag förstår om en GW eller Ultrglide har detta och mycket mer. Men jag jämför en F3 med vanliga street hojjar.
Nu har jag skrivit av mig och vill ha mothugg! Om inte annnat så kan jag verkligen rekommendera att titta på MV om man gillar tech.