har ni hört???

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jepps, jag har läst det innan. Sönderknarkad pundarjävel är allt vad han är bara!
Folk som sitter och tittar på hans program skulle man också vilja se hur friska dem är egentligen...

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Quaya skrev:
Jepps, jag har läst det innan. Sönderknarkad pundarjävel är allt vad han är bara!
Folk som sitter och tittar på hans program skulle man också vilja se hur friska dem är egentligen...

Jag tror att jag är ganska frisk... Men kanske du vet bättre än mig om det... Jag tycker IAF att det är ganska roligt att kolla på "the osbournes". Han är ju så jäkla flummig så man inte kan hålla sig.

HanneZ

Guest
hehe, han e ju skitball, inge bra förebild kanske. Men ett bra jävla exempel på hur knark påverkar hjärna o kropp!

/ Hannes

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
HanneZ skrev:
hehe, han e ju skitball, inge bra förebild kanske. Men ett bra jävla exempel på hur knark påverkar hjärna o kropp!

/ Hannes

Ja, han är ju rolig att se på =). Fan vad jag garvade när han satte sig i den nya fotöljen och tog sig inte upp :D
"This is like a goddamn venus flytrap!"

HanneZ

Guest
hehe yepps, e ju lite sorgligt att man garvar åt andras missöde. Fast han vet ju om hur det ligger till o varför så då känns det inte lika hemskt!

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Quaya skrev:
:rofl :fakta :tummenupp
/F.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Han har ju själv sagt ungefär "this is what happens when you use drugs for a long period of time".
Kommer inte ihåg när han sade, eller om det var precis så han sade. Men, det var något sådant han sade....
Ganska schysst när han är ute och går med hunden tokhög också och jack (heter han det?) var tvungen att hämta honom =).

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
"i´m the fucking prince of darkness, what´s so evil about bubbles" klockren komentar när han skulle ha en konsert. Annars tycker jag att hela familjen är hely skadade, den där Kelly :zpy och hennes bror :huvet IDIOTER!!!

HanneZ

Guest
mjo, sharon verkar väl mest vettig men hon gör ju rätt vrickade grejjer ibland hon me

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
Ozzy är KUNG!!!!

Vägrar att titta på hans "show".
Rock legender som han skall inte förnedras på det viset.

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...